امام جمعه سرخس در دیدار با کارکنان سپاه ناحیه سرخس:

نشانه های فروپاشی دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی مشهود است

امام جمعه شهرستان سرخس بیان داشت: با روی کار امدن ترامپ نشانه‌های فروپاشی این کشور و رژیم صهیونیستی مشاهده می‌شود.
کد خبر: ۸۸۱۷۰۴۴
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام علیرضا ارژنگ  در دیدار با کارکنان سپاه ناحیه سرخس به مناسبت دهه فجر ضمن عرض تبریک ایام الله دهه  فجر افزود: تا قبل از انقلاب اسلامی شاهد تسلط بیگانگان بر ملت ایران بودیم و هیچ حریتی نداشتیم.
 
امام‌جمعه سرخس افزود: مجاهدت و نعمت حضرت امام (ره) نظام را مستقل کرد و به جمهور و توده مردم اعتنا بخشید.
 
وی حضرت امام (ره) را اسلام‌شناسی ژرف‌نگر دانست و تصریح کرد: امام (ره) دستور صریح قرآن که مطلقاً نباید مشرکان بر مؤمنان تسلط پیدا کنند را اجرا کردند.
 
ارژنگ خاطرنشان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی، ولایت‌فقیه و نعمت حضرت امام (ره) ملت ایران در دنیا بزرگی می‌کند.
 
امام‌جمعه سرخس در ادامه تصریح کرد: امروز با دیوانه‌ای که در آمریکا روی کار آمده نشانه‌های فروپاشی این کشور و رژیم صهیونیستی مشاهده می‌شود.
 
وی با تأکید بر اینکه ایران اسلامی حرف اول و آخر را در منطقه می‌زند، عنوان کرد: مدعیانی که یک روز در منطقه ما ورود کرده و کشورهای مختلف را اشغال می‌کردند، در مذاکرات به دست‌وپا افتادند.
 
ارژنگ دهه فجر انقلاب اسلامی را فرصتی برای تبیین برکات و نعمت‌های انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: ملتی می‌تواند ادعای صدور انقلابش را داشته باشد که در سایه اسلام بزرگ ‌شده باشد.
 
امام‌جمعه سرخس در پایان تصریح کرد: انقلاب اسلامی چشم امید مستضعفان بوده و به تعبیر مقام معظم رهبری آینده از آن اسلام و انقلاب اسلامی است.
 
در پایان مهندس حسین سنجرانی فرماندار سرخس اظهار داشت: همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی 71 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 132 میلیارد تومان در شهرستان سرخس افتتاح و به بهره برداری می رسد.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها