خبرهای داغ:
در اولین روز بهار انقلاب شکوهمند اسلامی، به همت مدیریت آموزش و پرورش شهرستان تاکستان زنگ انقلاب نواخته شد.
کد خبر: ۸۸۱۷۰۳۳
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، طی مراسمی که توسط دبیرستان نمونه دولتی شهیذ تقی رحمانی تاکستان در سالن شهید فهمیده این شهر برگزار گردید، زنگ انقلاب در ساعت 9:33 هم زمان با ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی طنین انداز شد.

رضا رحمانی مدیرت آموزش و پرورش شهرستان تاکستان گفت: برای انقلاب اسلامی زحمت های فراوانی کشیده شده و وظیفه تمامی افرادی که در آن زمان حضور داشتند این است که باید به بازگویی حوادث آن دوره برای نسل های کنونی بپردازند.

وی ادامه داد: ایران دارای چهل سلسله حکومتی بوده که ما در سلسله چهلم به اسلامیت و جمهوریت رسیدیم و همه اینها را مدیون امام امت و جد ایشان هستیم و یاری خدا و ملت ایران که همواره پشتوانه قوی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام رضا صادقی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه تاکستان نیز ضمن گرامیداشت دهه فجر و شهدای دفاع مقدس و حادثه ساختمان پلاسکو اذعان کرد: به وجود آمدن انقلاب اسلامی اراده خداوند است و امام خمینی (ره) آمدند تا ظلم و فسادی را که توسط طاغوت بر ملت ایران تحمیل شده بود، به اذن خداوند متعال برچیند و در این امر پیروز گردید.

وی به نقل از رهبر معظم انقلاب که فرمودند: من دیپلمات نیستم، انقلابی ام، مطرح کرد: دیپلمات برای رسیدن به هدف دلخواه خود دست به هرکاری میزند ولی انقلابی راستگوست و هدفش خداست، همچنان که حضرت امام (ره) نیز هدفش خدا بود.

در حاشیه این مراسم ضمن برگزاری نمایشگاه عکس دانش آموزی در خصوص انقلاب اسلامی، کتاب عملکرد اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین رونمایی شد و همچنین یادو خاطره آتشنشانهای شهید در حادثه پلاسکو گرامیداشته شد.

7001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها