خبرهای داغ:
امام جمعه باغشهر اسلامیه از جوانان خواست تا هوشیار باشند و گفت: جوانان نگذراند تا دشمن آنان را به لذت گرایی دنیایی دچار کند و آنان را افرادی بی بصیرت و خود باخته به غرب بار بیاورد.
کد خبر: ۸۸۱۷۰۱۳
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، امام جمعه باغشهر اسلامیه در یادواره 14 شهید دبستان شهید کریمیان باغشهر اسلامیه عنوان کرد: این دنیا اسفل سافلین است و انسان هایی که این دنیا را ماندگار نمی دانند این ها کرامت را برای خودشان بر می گزینند و به درجات بالایی می رسند.

حجت الاسلام والمسلمین زمانی با اشاره به این که الگوی امروز ما باید شهیدان باشند گفت: شهدا به جای غفلت ذکر را انتخاب کردند و از لذت زندگی دنیا کناره گیری و عشق به خداوند را انتخاب کردند.

وی خطاب به جوانان گفت: جوانان سرگذشت شهدا و دفاع مقدس را بخوانند تا با رشادت ها و زندگی روزمره و ویژگی های شهدا برای الگو برداری بیشتر آشنا شوند.

 امروز از نظر دشمن جرم ملت ایران اسلام و قرآن است

امام جمعه باغشهر اسلامیه در ادامه تاکید کرد: ملت ایران باید بداند اگر امروز عزت داریم و امنیت داریم همه به خاطر وجود شهداست.

زمانی با اشاره به تهدیدهای دشمن گفت: امروز از نظر دشمن جرم ملت ایران اسلام و قرآن است و همین موجب شده تا دشمن نتواند کشور را ببیند و دائم او را تهدید به ترور و تحریم می کند.

وی از جوانان خواست تا هوشیار باشند و گفت: جوانان نگذراند تا دشمن آنان را به لذت گرایی دنیایی دچار کند و آنان را افرادی بی بصیرت و خود باخته به غرب بار بیاورد.

لازم به ذکر است روایت گری و  اجرای سرود توسط دانش آموزان دبستان شهید کریمیان از دیگر برنامه های این یادواره بود .
ارسال نظرات
پر بیننده ها