خبرهای داغ:
به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شد:
در اولین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر جمعی از بسیجیان و مسوولین شهر محمدیه با حضور در دفتر امام جمعه این شهر با راه امام و ولایت فقیه تجدید میثاق دوباره کردند.
کد خبر: ۸۸۱۶۹۶۶
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، در این دیدار حجت الاسلام موسوی موینی امام جمعه شهر محمدیه ضمن تبریک ایام الله دهه فجر  گفت: حضور پر رنگ مردم در تشییع شهدای آتشنشان پلاسکو نشان دهنده همان روحیه انقلابی در زمان انقلاب بود که همه مردم برای  ادای احترام به شهدای انقلاب حضور پیدا می کردند.

موینی افزود: امام (ره) واقعا  با بصیرتی که داشتند خدمت بزرگی به این کشور کردند که ظالمان طاغوت را از کشور خارج کردند ظالمانی که دست نشانده  انگلیس و آمریکا بودند کسانی که هیچ چیز جزء منافع خود و از بین بردن ایران را نمی خواستند .

امام جمعه شهر محمدیه در پایان این دیدار بیان داشت:  امروز ما شاهد این انقلابی که توسط امام (ره) تبین شده و پایه گذاری شده است در تمام جهان و این کره خاکی  هستیم که حتی در دل دشمن نیز دارد صادر و اثر خود را می گذارد.

وی بیان کرد: همان گونه که امام به دنبال ایرانی مستقل با مردم بود می بینیم که در بیشتر کشور ها این انتفاق دارد رخ داده است  و  امروز ما و همه مسولان وظیفه داریم که با زنده نگه داشتن یاد امام و انتقال ازش های این انقلاب به نسل های بعدی بگوییم که  این انقلاب چگونه به ثمر نشسته است .

3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها