خبرهای داغ:
امام جمعه الوند گفت: دهه فجر ایام پیروزی لشکریان خدا بر شیطان بزرگ و توطه های آن است که مظهر واقعی آن آمریکای مستکبر است.
کد خبر: ۸۸۱۶۹۴۳
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجة الاسلام والمسلمین علی طهماسبی امام جمعه الوند در اولین روز از ایام الله دهه فجر در دیدار با فرماندهان سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرزو  مسئولین نظامی و انتظامی ومسئولین ادارات و بسیجیان تاکید کرد: دهه فجر ایام خجسته و مبارکی است که در آن لشکریان خدا بر لشکریان شیطان پیروز شده و کفر و استبداد را از کشور خارج کردند .

وی اظهار کرد: بزرگترین دستاورد حضرت امام (ره) در انقلاب این بود که به همگان نشان داد که انقلاب اسلامی بر اساس حکومت دینی و الهی در صدر اسلام پایه گذاری شده و همان راه را برای اجرای عدالت و برابری میان انسان ها بر پایه اخلاق و احکام الهی دنبال می کند .

وی افزود: امام خمینی (ره) به همگان  ثابت کرد که می توان  براساس قوانین و دستورات دین  اسلام جامعه ای شکوفا ، پویا ، تاثیرگذار و قدرتمند شکل داد که رهبری مسلمانان جهان را بر عهده بگیرد و منشا امید برای آزادی خواهان در سراسر جهان باشد .

حجة الاسلام طهماسبی بیان کرد: یکی از پرچالش ترین مباحث غرب تعارض علم و پیشرفت با دستورات دینی است که بر همین اساس غربی ها حکومت های سکولار را پذیرفته و حکومت های دینی را مانع پیشرفت می دانند اما انقلاب اسلامی در 37 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی به همه ثابت کرد که می توان در سایه اجرای احکام دینی و بر پایه حکومتی الهی پیشرفت های زرگی را در زمینه های علمی ، صنعتی ، دفاعی و تحقیقاتی در جهان به دست آورد .

وی در پایان خاطر نشان کرد: جوانان ما امروز مشتاق این هستند تا با انقلاب اسلامی ، عوامل پیروزی آن ودستاوردهای آن آشنا شوند واین وظیفه ماست تا با آموزه های معرفتی و عمکرد خود دستاوردهای اخلاقی و پیشرفت های مختلف انقلاب را به آنان معرفی کنیم .

3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها