کارآفرین بسیجی نمونه شهر سریش آباد با بهره گیری از طرح های اقتصاد مقاومتی و با تولید سالیانه ۱۰۰ تن قارچ خوراکی اشتغال پایداری را برای بیش از ۱۰ نفر ایجاد کرده است.
کد خبر: ۸۸۱۶۹۳۹
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج،  "عباس مومنی" کارآفرین بسیجی نمونه شهرستان قروه است که امروز با بهره گیری از طرح های اقتصاد مقاومتی در شهر سریش آباد موفق به راه اندازی واحد تولیدی قارچ خوراکی شده است.

وی گفت: ما در این واحد سالیانه ۱۰۰ تن محصول قارچ خوراکی تولید می نماییم که خوشبختانه موفق به ایجاد اشتغال پایدار و مناسب برای بیش از ۱۰ نفر شده ایم.

این بسیجی نمونه افزود: در این واحد به صورت مستقیم ۵ نفر مشغول فعالیت می باشند و بیش از ۵ نفر نیز به صورت غیرمستقیم از این طریق درامد مناسبی را دریافت می کنند.

مومنی با بیان اینکه در اجرای این طرح تنها بسیج سازندگی این مجموعه را مورد حمایت قرار داده است خاطر نشان کرد: در اجرای این طرح که یکی از طرح های تحقق اقتصاد مقاومتی است تنها سپاه پاسداران و بسیج سازندگی ما را مورد حمایت قرار داده اند.

همچنین سپاه شهرستان قروه آمادگی خود را برای خرید تمام محصولات این بسیجی و صادر کردن ان به دیگر نقاط کشور اعلام داشته استه است.

انتهای پیام/ج

ارسال نظرات