احمدی در گفتگو با «بسیج»خبر داد

برگزاری نشست هم اندیشی با موضوع نقش رسانه در ترویج فرهنگ انقلابی

مسئول بسیج رسانه خراسان شمالی گفت: محوریت نشست های هم اندیشی، نقش رسانه ها در ترویج فرهنگ انقلابی و انقلابی گری و برنامه های بسیج رسانه در ایام دهه فجر است.
کد خبر: ۸۸۱۶۹۲۳
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸

برگزاری نشست هم اندیشی با موضوع نقش رسانه در ترویج فرهنگ انقلابیمحسن زاهد احمدی مسئول بسج رسانه خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به برنامه های این سازمان تا پایان سال اظهار داشت: یکی از برنامه های سازمان بسیج رسانه خراسان شمالی، برگزاری اردوهای طرح اقتصاد مقاومتی تا پایان سال است.

وی افزود: افتتاح کانون بسیج رسانه استان و چند شهرستان و همچنین برگزاری نشست هم اندیشی با مدیران و صاحبنظران رسانه ای و نشست درس اخلاق در محضر نماینده ولی فقیه در استان راسان شمالی را برنامه ریزی کردیم که آنها را اجرا خواهیم کرد.

مسئول بسیج رسانه خراسان شمالی عنوان کرد: در ایام الله دهه فجر نشست های هم اندیشی با محوریت موضوعات مربوط به این ایام و نیز دیدار با خانواده شهدا برگزار می شود. در 22 بهمن ماه نیز حضور فعال اصحاب رسانه را داریم که علاوه بر حضور در این برنامه ها کار اطلاع رسانی و انعکاس آن را انجام می دهند.

احمدی گفت: محوریت نشست های هم اندیشی، نقش رسانه ها در ترویج فرهنگ انقلابی و انقلابی گری و برنامه های بسیج رسانه در ایام دهه فجر است.

وی در پایان یادآور شد: با توجه به ضرورت و نیازهایی که در استان خراسان شمالی در بحث رسانه احساس می کنیم از ظرفیت هم اندیشی برای اجرای برنامه های اثرگذار در سال 96 استفاده خواهیم کرد و برای آن برنامه هایی را در نظر داریم.


ارسال نظرات