در بیانیه بسیج مساجد و محلات سپاه انصارالحسین (ع) همدان به مناسبت دهه فجر با تاکید بر عملکرد انقلابی در همه زمینه های مدیریتی، اجرایی و تشکیلات کشور آمده است: جمهوری اسلامی به عنوان فرزند انقلاب برای دوام و بقای خود و دستیابی به اهداف والای انقلاب به فکر و نیروی انقلابی نیازمند است.
کد خبر: ۸۸۱۶۹۲۲
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۹
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، بسیج مساجدومحلات همدان به مناسبت فرا رسیدن سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

سلام و صلوات بر محمد و آل محمد (ص) و سلام و صلوات بر روح برفتوح بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی رضوان الله علیه و سلام و درود بی‌پایان به روان پاک شهدای انقلاب اسلامی، شهدای دفاع مقدس و شهدای عزیز مدافع حرم آل ا.. و سلام و احترام به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (حفظه الله تعالی)

سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی می داریم، چون به فرموده امام (ره) انقلاب ما انفجار نور بود و پاس می‌داریم این پیروزی را با تلاش پیگیر و مجدانه در همه عرصه‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و ... .

پاس می‌داریم دستاوردهای بزرگ این انقلاب را با نثار جان‌هایمان در عرصه‌های خون و شهادت، در جبهه‌های مقاومت و سایر عرصه‌ها.

اکنون در سی و هشتمین فجر انقلاب اسلامی، در جبهه‌های مقاومت شاهد پیروزی‌های مهم رزمندگان و جان نثاران حرم اهل بیت اطهار(ع) هستیم و از سویی در جبهه‌های اجتماعی و فرهنگی و سیاسی روندهای رو به رشد و تعالی را برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی در پیش داریم.

در این رابطه بسیج مساجدومحلات  سپاه انصارالحسین (ع) مهمترین تهدیدات علیه انقلاب اسلامی و همچنین مواضع و مطالبات خود را به شرح زیر اعلام می‌دارد:

۱- تحرکات سیاسی آمریکا و اروپا در روزهای اخیر از جمله:

۱-۱- فرمان ترامپ در ممنوعیت ورود شهروندان ایران به آمریکا، به مدت ۹۰ روز

۱-۲- اظهارات نخست وزير انگليس مبنی بر رويارويي با نفوذ ايران در شرق مديترانه

۱-۳- اجرای رزمایش‌های مشترک کشورهای حوزه خلیج فارس با انگلیس، فرانسه و آمریکا

۱-۴- اظهارات وزير خارجه فرانسه در حمایت از میانه‌روها در ایران به عنوان شرط مبادله تجاری و بازرگانی با ایران و در عین حال طراحی و شبيه‌سازي رزمایشِ حمله به ايران در خليج‌فارس.

۲- به اذعان وزیر خارجه سابق آمریکا گروه‌های تروریستی را در دو دهه گذشته دولت آمریکا راه‌اندازی و پشتیبانی کرده است. از طرفی جمهوری اسلامی ایران موثرترین اقدامات را در مقابله با تروریست‌ها در منطقه غرب آسیا انجام داده است. همچنین آمریکا با داشتن ۱۰ هزار بمب هسته‌ای بزرگ‌ترین تروریست دولتی محسوب می‌شود. بنابراین فرمان ترامپ مضحکه‌ای بیش نیست.

۳- یک تذکر به سیاسیون، جراید و رسانه های آمریکا صفت و شیفتگانِ شیطان بزرگ که در طول ۳ سال اخیر با بهانه تعامل، چهره آمریکای پلید را بزک کرده شرط رهایی از مشکلات اقتصادی را تبعیت از آمریکا دانستند؛ ببینید نتیجه خوش خدمتی به آمریکا را و اینقدر ذلیلانه نوکر آمریکای جنایتکار نباشید. لازم به ذکر است این اقدام آمریکا مغایر با کنوانسیون‌های حقوق‌بشری و مفاد قرارداد ۱۵ آگوست ۱۹۵۵ حقوقی و کنسولی بین دو کشور بوده و از طرفی برابر بند ۲۸ برجام محدودیت و لغو روادید اتباع ایرانی، نقض برجام محسوب می‌شود. مقامات وزارت خارجه چه عکس العملی را در این رابطه داشته‌اند؟

۴- آنچه كه جاي تأمل دارد اينكه سخنگوي وزارت خارجه فرانسه نيز با پيش‌فروش حمايت از برجام در مقابل تهديدات ترامپ، ميزبانی خود در تهران را وامدار كرده و با وقاحت، هدف سفر خود و بازرگاني با ايران را «در مسير حمايت از «ميانه‌روها» قرار داده تا كارنامه دستاوردهاي برجام را زيباسازي نمايد و انتخابات ۹۶ در ايران را به نفع ميانه‌روها سامان دهد.»

سؤال اين است كه دستگاه دیپلماسی ايران چه پاسخي مي‌دهد؟ آيا آنچه در غرب و ديگر كشورها سرزنش مي‌شود و جرم تلقي مي‌گردد، از سوي دستگاه دیپلماسی چشم‌پوشي مي‌شود و به «گستاخي ديپلماتيك» آنها واكنش شايسته داده نمي‌شود؟ آيا باز هم در مجاري رسمي بايد تكرار مداخله‌گري در فتنه ۸۸ را كه سفارتخانه‌هاي آنها در تهران به ستاد هدايت فتنه‌گران تبديل شدند، شاهد باشیم؟ آيا باز هم نخبگان و مسئولان كشور مرزهاي عزت ملي و شرافت حكومتداري را با مداخله‌گري كينه‌توزانه غربي مورد تأكيد قرار نمي‌دهند؟ آيا بايد فراتر از برجام امتيازهاي جديدي به سياست‌هاي چماق‌ و هويج غربي بدهيم و هم سياست مهار منطقه‌اي و نظامي را بپذيريم و هم امتياز جديد براي حفظ برجام به آنها تقديم كنيم؟ واكنش وزارت خارجه به گستاخي ديپلماتيك فرانسوي، پاسخ سؤالات فوق خواهد بود.

۵- اما در پاسخ به اظهارات نخست وزیر انگلیس باید گفت: جلوه‌های درخشان گسترش انقلاب اسلامی نه تنها در غرب آسیا و مدیترانه بلکه تا قلب اروپا را هدف قرار داده و مصادیق روشنی از پذیرش مفاهیم حق طلبی و اسلام خواهی در آحاد مردم دنیا نمایان شده است و این نفوذ در قلب‌های انسان‌های آزادی ‌خواه شکل گرفته و تمام قدرت‌های استکباری قادر به مقابله با آن نیستند؛ بنابراین در اینجا به انگلیس این روباه پیر اعلام می‌داریم خواب جلوگیری از نفوذ ایران در مدیترانه را و رویای برگشت انگلیس به تصاحب قدرت در دنیا و غرب آسیا را باید به گور ببرید.

۶- جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر جزو ۱۰ کشور برتر دنیا در حوزه علم و فناوری است و به اذعان اندیشکده‌های غربی ایران هفتمین قدرت برتر دنیا محسوب می شود.

بنابراین اولا هشدار به تحرکات مذبوحانه انگلیس، فرانسه و آمریکا و کشورهای عربی خلیج فارس که سناریوی رزمایش خود را با عنوان حمله به ایران طراحی کرده اند.

ثانیا تذکر به مسئولان دولتی که در طول ۳ سال اخیر توهم سایه جنگ را مطرح کردند، بدانید ایران با داشتن فرهنگ جهاد وشهادت و تقدیم هزاران شهید گلگون کفن برای پایداری انقلاب اسلامی، در حال حاضر به بزرگترین قدرت دفاعی دنیا تبدیل شده و هیچ کشوری جرات تفکر تهاجم به ایرانِ قدرتمند را ندارد؛ مصداق روشن این ادعا ممانعت از شکل‌گیری توطئه آمریکا و غرب در خاورمیانه جدید و شکست سیاست‌های استکباری آنها در طول ۲۰ سال اخیر است.

۷- در حوزه مسائل داخلی آحاد جامعه و مسئولان را به پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) دعوت می‌نماید:

۷-۱- تاکید بر عملکرد انقلابی در همه زمینه‌های مدیریتی، اجرایی و تشکیلاتی کشور؛ انقلاب اسلامی، همچنان‌که در مرحله نهضت، نیاز به روحیه و انگیزه انقلابی در عرصه اصول، اهداف و روش داشت، جمهوری اسلامی نیز به عنوان فرزند انقلاب برای دوام و بقای خود و دستیابی به اهداف والای انقلاب به فکر و نیروی انقلابی نیازمند است.

۷-۲- توجه بیش از پیش نسبت به اجرایی کردن مولفه ها و شاخص های اقتصاد مقاومتی و استفاده از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بی‌نظیر داخلی و پرهیز از نگاه به بیرون و حذف جدی انتظار از دشمنان غربی مبنی بر کمک به اقتصاد ایران. کشورهای غربی بدنبال تصاحب بازار ایران برای اجناس خود هستند، نه رشد اقتصاد ایران.

۷-۳- تذکر به مسئولان در حل مشکلات مردم به طور واقعی و ملموس و پرهیز از پرداختن به شعارها و فضاهای تبلیغاتی و انتخاباتی مانند حقوق شهروندی و غیره.

امروز دغدغه اصلی و مهم مردم معیشت آنها است؛ امروز حقوق شهروندی یعنی ایجاد اشتغال برای جوانان مردم، یعنی رسیدگی به معیشت مردم و رشد اقتصادی برتر و ایجاد رفاه عمومی در حد انتظار مردم؛ با شعار دادن مشکلات مردم حل نمی‌شود.

۷-۴- به فرموده رهبر انقلاب فضای مجازی قتلگاه جوانان و نوجوانان ما شده است؛ در این رابطه به خانواده‌های آحاد جامعه هشدار می‌دهد نسبت به آسیب‌های فضای مجازی و استفاده امن از آن آموزش‌های لازم را فراگیرند و از فرزندان خود مراقبت کنند و از مسئولان دولتی می‌خواهد با راه‌اندازی و فعال کردن شبکه ملی اطلاعات، سامانه‌های مخرب دشمنان مانند تلگرام و غیره را از فضای اینترنتی حذف کنند چراکه این‌ها ابزاری است برای از بین بردن فرهنگ، سبک زندگی، عزت، شرف و موجودیت ملت بزرگ ایران.

۷-۵- مبارزه جدی مسئولان با حقوق‌های نجومی، رانت‌های دولتی و خصوصی، فسادهای اقتصادی و غیره

این زیبنده انقلاب اسلامی نیست که بعد از گذشت ۳۸ سال از پیروزی انقلاب مستضعفینِ جامعه محروم از کمترین حقوق و مزایا باشند و درعین حال مسئولان دولتی با دریافت حقوق‌های بالای ۱۰ میلیون تومان در ماه، از تسهیلات و وام‌های آنچنانی برخوردار باشند.

در این رابطه از دستگاه قضا می‌خواهد مطابق با اصل ۱۴۲ قانون اساسی ضمن تصویب آیین‌نامه رسیدگی به اموال مسئولان، نسبت به پیگیریِ جدی و اجرایی کرن آن اقدام عاجل به‌عمل آورند.

۷-۶- متاسفانه باید اذعان کرد برخی از مسئولان به دلیل عدم ارتباط با مردم، مشکلات آنها را درک نمی کنند؛ بنابراین ضمن تقدیر از مسئولانی که دارای ارتباط مردمی خوبی هستند، تاکید می‌کند: تمام مسئولان ضمن تکریم همه جانبه مردم و حفظ روحیه مردم‌داری، حداقل ۵۰ درصد وقت اداری و غیر اداری خود را به دیدار و دلجویی از اقشار مختلف مردم و رسیدگی به مشکلات آنها اختصاص دهند.

۷-۷- پرهیز از ارائه آمارهای غیر واقعی به مردم

اینکه در رسانه‌ها اعلام می‌شود نرخ بیکاری تک رقمی شده و یا نرخ تورم تک رقمی شده است و یا در نرخ رشد اقتصادی به ۶ درصد رسیده‌ایم و...؛ مردم فهیم این آمارهای خودساخته و غلط را برنمی تابند چراکه به طور ملموس در زندگی خود، غیر واقعی بودن آمار را مشاهده می کنند؛ به طور مثال رشد اقتصادی ۶ درصد باید منجر به اشتغالزایی و پیشرفت قابل ملاحظه در بخش های صنعتی و کشاورزی بشود؛ اما برعکس شاهد افزایش نرخ بیکاری و رکود گسترده در بخش خدمات و بازار و نیز تعطیلی ۷۰ درصدی کارخانجات صنعتی هستیم!!!!

سخن پایانی:

حال به لطف حضرت حق تعالی و عنایات ائمه معصوم(ع) و به برکت شهدای عزیز و تدابیر و رهبری های امام خامنه‌ا ی(مد ظله العالی)، انقلاب اسلامی در سطح دنیا دارای عظمت و سرافرازی و در حال رشد و گسترش در ابعاد مختلف است و نیز امت اسلامیِ جهان را به شکل گیری تمدن نوین اسلامی نوید می دهد، ضمن شکرگزاری به درگاه قدس احدیت، با شهدای گرانقدر و امام شهدا حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) تجدید پیمان کرده و اعلام می‌داریم در همه عرصه‌های نبرد با دشمنان انقلاب اسلامی آماده جانفشانی هستیم.

در پایان از آحاد مردم شریف استان همدان دعوت می‌نماید مانند گذشته در راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن حضوری حماسی و دشمن‌شکن داشته باشند و انسجام اسلامی و روحیه انقلابی خود را به منسه ی ظهور بگذارند.

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات