خبرهای داغ:
مدیرکل کتابخانه‎های عمومی استان فارس با اشاره به برنامه‎های دهه فجر گفت: نشست‎های تخصصی نقد کتاب و نمایشگاه‎های کتاب با موضوع انقلاب اسلامی در دهه فجر در تمامی کتابخانه‎های عمومی استان فارس برگزار می‏‎شود.
کد خبر: ۸۸۱۶۸۹۲
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۲

سعیده ابراهیمی  با اشاره به برنامه‎های دهه فجر در اداره‌کل کتابخانه‎های عمومی استان فارس اظهار داشت: برگزاری نشست‎های تخصصی نقد کتاب و نمایشگاه‎های کتاب با موضوع انقلاب اسلامی در دهه فجر در تمامی کتابخانه‎های عمومی استان فارس از مهم‎ترین برنامه‎های این ایام است. 

وی با بیان اینکه روایتگری، خاطره‎گویی و مسابقات عکاسی و روزنامه کتاب از دیگر برنامه‎ها در این ایام است، گفت: سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه نیز عضویت در کتابخانه‎های عمومی رایگان است و همه علاقه‎مندان می‎توانند تا پایان ساعت اداری امروز به کتابخانه‎های عمومی مراجعه کنند. 

ابراهیمی بیان کرد: روزنامه کتاب، برنامه ویژه کودکان  برای تهیه روزنامه دیواری از محتوای کتابها است، به این ترتیب که در نشست ها کتابداران کتابهایی با محتوای انقلاب را برای کودکان می خوانند و کودکان با هر چیزی که از محتوای کتاب دریافتند روزنامه دیواری درست می کنند و اسم روزنامه هم اسم کتاب می گذارند.

مدیرکل کتابخانه‎های عمومی استان فارس افزود: برنامه‎های دیگری نیز برای این ایام در نظر گرفته شده که با همکاری سایر ارگان‎ها برای استفاده از هنرهایی نظیر عکاسی در ترویج کتابخوانی برگزار می‎شود. 

ابراهیمی به جشنواره استانی با موضوع « کتاب، توسعه و فرهنگ» اشاره و خاطرنشان کرد: این برنامه با همکاری حوزه هنری برگزار می‎شود و موضوع جشنواره آزاد و تعداد آثار ارسالی نامحدود است. 

وی تصریح کرد: جشنواره استانی عکس در سه بخش «عکس حرفه‌ای»، «عکس خبری» و «عکس سلفی» برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند در هر یک از بخش‌ها شرکت کنند.

مدیرکل کتابخانه‎های عمومی استان فارس بیان کرد: این جشنواره از 12 بهمن ماه آغاز می‌شود و علاقه‌مندان تا 30 بهمن ماه برای ارسال آثار خود فرصت دارند؛ همچنین نتایج این جشنواره همزمان با برگزاری نمایشگاه معرفی می‎شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها