خبرهای داغ:
با حضور مسؤولان و مردم اقلید

محل شهادت شهدای انقلاب اقلید گل‌باران شد

محل شهادت محمدتقی صابری، علی‌اکبر یوسفی و محمدتقی ظهیری، شهدای انقلاب اقلید امروز با حضور مسؤولان و مردم این شهر گل‌باران شد.
کد خبر: ۸۸۱۶۸۷۵
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۳

محل شهادت سه شهید انقلاب این شهر شهیدان محمدتقی صابری، علی‌اکبر یوسفی و محمدتقی ظهیری امروز با حضور مسؤولان، مردم و خانواده شهدا گل‌باران شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اقلید در حاشیه برگزاری این آیین  در این شهرستان یاد شهدا را گرامی داشت و از جایگاه والای و خدمت ارزنده آن‌ها به کشور و ملت سخن گفت.

محمد آقاشیری انقلاب اسلامی ایران را نقطه نجات از چنگال استکبار و طاغوت عنوان کرد و گفت: اگر ایثار و گذشت شهدا و ایثارگران و رزمندگان انقلاب و صبوری خانواده‌های آنها نبود استقلال و آزادگی امروز را نداشتیم.

وی یاد شهدای دفاع مقدس، مدافعان حرم و ... را نیز گرامی داشت و با بیان اینکه صیانت از آرمان‌های والای اسلام و انقلاب وظیفه تک‌تک افراد جامعه در هر مقام و قشری است، گرامیداشت یاد شهدا و نیز بزرگداشت حماسه‌های ملی و مذهبی را لازم و ضروری خواند.

آقاشیری با تأکید بر برگزاری هرچه باشکوه‌تر این آیین‌ها و زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا، تبیین ارزش‌های انقلاب و آرمان‌های شهدا به نسل جوان را بهترین راهکار برای مقابله با جنگ نرم دشمن دانست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار