خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: بعد از گذشت 38 سال از پیروزی انقلاب اسلامی مردم همیشه در صحنه با وجود توطئه‌ها، پای آرمان‌های انقلابی که مبتنی بر استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است ایستاده‌اند.
کد خبر: ۸۸۱۶۸۷۲
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۲

حجت‌الاسلام محمد رضایی در آیین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در حرم مطهر حضرت شاه‌چراغ (ع) در سخنانی اظهار داشت: برای برپایی برنامه‌های دهه مبارک فجر تمام مسؤولان دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه استانداری از تمام توان و ظرفیت خود استفاده کرده‌اند تا جشن پیروزی انقلاب اسلامی باشکوه‌تر از گذشته در این استان برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: تلاش نماینده ولی‌ فقیه در استان فارس و امام‌ جمعه شیراز و تولیت آستان احمدی و محمدی در اجرای برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، نشان از اهمیت این دهه پربار و سرنوشت‌ساز نزد مردم و مسؤولان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس تصریح کرد: انقلاب اسلامی در اوج ناباوری سایه شوم استکبار را که بر جهان سایه افکنده بود را برای همیشه در ایرانی اسلامی از میان برداشت.

رضایی بیان داشت: انقلاب اسلامی به‌عنوان یک فرهنگ و تمدن از حقیقت به واقعیت تبدیل شده و ثمره آن را مردم مظلوم جهان و منطقه به‌خوبی احساس کرده‌اند و موج جدیدی را به وجود آورده که برای همیشه مستمر و پایدار می‌ماند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها