خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس گفت: در دوران انقلاب اسلامی این استان با تقدیم 157 شهید که از این تعداد 85 شهید از شهرستان شیراز هستند تاثیر بسزایی در پیروزی انقلاب داشت.
کد خبر: ۸۸۱۶۸۶۸
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰

رجبعلی راهی ظهر امروز در آئین گل‌باران قبور شهدا در گلزار دارالرحمه شیراز که به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد، با بیان این‌که در دوران انقلاب اسلامی این استان با تقدیم 157 شهید که از این تعداد 85 شهید از شهرستان شیراز هستند تاثیر بسزایی در پیروزی انقلاب داشت و با اشاره به اینکه فارس در دوران دفاع مقدس نیز حضور جدی و فعال داشته است، اظهار داشت: تقدیم بیش از 15 هزار شهید، 39 هزار جانباز و 2 هزار آزاده در دفاع مقدس، نشان از ولایتمداری مردم این استان است.

وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون در این استان یک‌هزار و 281 گلزار شهدا وجود دارد که 74 درصد از این مزارها تاکنون بازسازی و مرمت شده‌ و با توجه به میانگین کشوری بازسازی مزارهای شهدا در این استان 72 درصد کشور است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس تصریح کرد: در شهرستان شیراز نیز 78 گلزار شهدا با 3 هزار و 703 مزار شهید وجود دارد که با مشارکت خوب شهرداری شیراز نزدیک به 97 درصد از این مزارها بهسازی شده است.

راهی بیان داشت: در گلزار شهدای دارالرحمه شیراز 3 هزار و 100 شهید دوران انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی آرام گرفته‌اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها