خبرهای داغ:
نایب‌ رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه از مدیران نباید انتظار تکلیف مالایطاق داشت، گفت: رئیس دانشگاه علوم پزشکی در مورد ادعاهای مطرح‌شده درباره این دانشگاه قول همکاری صددرصد داد.
کد خبر: ۸۸۱۶۸۴۹
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۸

فرهاد تجری با اشاره به جلسه امروز اعضای این کمیسیون با رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز درباره ادعاهای مطرح‌شده در زمینه عملکرد این دانشگاه اظهار داشت: در حال حاضر وجود مشکل را در دانشگاه علوم پزشکی این شهر نه می‌توان ادعا کرد و نه انکار و ما باید با بررسی دقیق موضوع در این کمیسیون با توجه به پاسخگویی این دانشگاه، اظهارنظر کنیم.

وی درباره ادعای مطرح‌شده در مورد فروش داروهای بیماری‌های خاص در بیمارستان نمازی شیراز و اقدام مناسب رئیس دانشگاه علوم پزشکی این شهر در این مورد، گفت: اینکه رئیس دانشگاه خود شاکی این موضوع بوده و کار را پی‌گیری کرده، حرکت ارزشمندی است، افزون‌بر اینکه ما از مدیران نیز با توجه به مشکلات متعدد در حوزه درمان، نباید انتظار تکلیف مالایطاق داشته باشیم.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: به‌هرحال ما پرونده دانشگاه علوم پزشکی را در این کمیسیون بررسی می‌کنیم و اگر سوءجریانی را مشاهده کنیم به اطلاع مردم خواهیم رساند، در غیر این صورت، کار در این دانشگاه روال عادی خود را طی خواهد کرد که بازهم می‌گویم انتظار تکلیف بیش‌ازحد توان از مدیران نباید داشت.

 ادامه داد: با توجه به اینکه مشکلات در حوزه سلامت بسیار است و بیشتر دانشگاه‌ها با آن درگیر شده‌اند؛ و اگر توجیهات رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز قابل‌قبول بود، ما نیز خواهیم پذیرفت و نتیجه را اعلام می‌کنیم.

تجری همچنین گفت: قرار است موارد ادعاشده در مورد دانشگاه علوم پزشکی شیراز را به‌صورت مکتوب به این دانشگاه ارسال کنیم و ریاست این دانشگاه نیز مکتوب پاسخ دهد و پس از بررسی این پاسخ‌ها، نظر نهایی خود را اعلام خواهیم کرد که آیا مشکلی در این دانشگاه وجود دارد یا نه و این نیاز به زمان دارد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا توضیحات رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز قانع‌کننده بود یانه، خاطرنشان کرد: ما هنوز به‌صورت مصداقی به این مسئله نپرداختیم اما رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای پاسخ‌گویی در تمام موارد مطرح‌شده، اعلام آمادگی کرد تا در تمام زمینه‌ها با اعضای کمیسیون اصل 90، صددرصد همکاری کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها