خبرهای داغ:
در آیینی همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مراسم نمادین ورود حضرت امام خمینی (ره) در فرودگاه بین‌المللی لارستان با حضور یک‌هزار و 357 دانش‌آموز برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۱۶۸۳۹
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۷

صبح امروز طی آیین باشکوهی همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران مراسم نمادین ورود حضرت امام خمینی (ره) در فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله آیت‌اللهی (ره) این شهرستان برگزار شد.

این مراسم برای نخستین بار پس از پیروزی انقلاب اسلامی در پارکینگ هواپیمایی و در کنار یک فروند هواپیمای شرکت ایران‌ایر با حضور نیروهای نظامی و انتظامی، بسیجیان، روسای ادارات و اقشار مختلف مردم برگزار و تمثال نورانی حضرت امام (ره) از پلکان هواپیما به جمع استقبال‌کنندگان منتقل شد و خاطرات شیرین دوران پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را در ذهن‌ها زنده کرد.

پس از اجرای این مراسم، حاضران با شرکت در رژه موتوری که جمع بسیاری از ورزشکاران با دوچرخه و خودرو و با لباس فُرم تمثال امام (ره) پس از زیارت قبور مطهر آیات عظام سید عبدالعلی آیت‌اللهی (ره) امام‌جمعه فقید لارستان و سید مجتبی موسوی لاری (ره) نماینده ولی‌فقیه در این شهرستان به سمت گلزار شهدا حرکت دادند و پس از زیارت قبور شهدای دوران انقلاب در شهر لار در مراسم بزرگ جشن انقلاب شرکت کردند.

مراسم بزرگ جشن انقلاب در جوار قبور مطهر شهدای هشت سال دفاع مقدس شهر لار با ویژه‌برنامه‌های مختلفی ازجمله پخش کلیپ‌های انقلابی، دکلمه‌خوانی یکی از دانش‌آموزان و سخنرانی امام‌جمعه لارستان در خصوص پیروزی انقلاب اسلامی همراه بود.

پایان‌بخش این ویژه‌برنامه اجرای سرود یک‌هزار و 357 نفری دانش‌آموزان مدارس لارستان بود که بسیار موردتوجه مسؤولان و حاضران قرار گرفت.

به گزارش فارس؛ شهرستان لارستان در دوران انقلاب اسلامی چهار شهید را تقدیم نظام انقلاب کرده است که شامل شهیده باقره بیگلری نخستین شهید نهضت امام خمینی (ره) و شهیدان مهدی رستگار لاری، محمدعلی طاهری و احمد خلیلی‌زاده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها