خبرهای داغ:
در دهه پرفروغ فجر صورت می‌گیرد
مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس گفت: به مناسبت دهه پرفروغ فجر 48 هزار ویژه‌برنامه فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و ورزشی در پنج محور در این استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۱۶۸۳۵
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۵

حجت‌الاسلام محمد رضایی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به این‌که به مناسبت دهه پرفروغ فجر 48 هزار ویژه‌برنامه فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و ورزشی در پنج محور در این استان برگزار می‌شود اظهار داشت: این ویژه‌برنامه‌ها شامل 29 ستاد در شهرستان‌ها، 72 ستاد در مراکز بخش‌ها، 6 هزار ستاد در دهستان‌ها و روستاها، ادارات و سازمان‌ها و نیز 30 کمیته تخصصی است.

وی خاطرنشان کرد: نصب پرچم جمهوری اسلامی در میادین و مراکز عمومی، تابلو و پوسترهای تبلیغاتی در ایستگاه‌های مترو، قطار و اتوبوس‌های درون‌شهری، برگزاری همایش، اعزام مبلغ به مراکز شهرستان‌ها و روستاها ازجمله برنامه‌های در دست اجرا است.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس تصریح کرد: تهیه و توزیع جزوات انقلاب اسلامی، ایجاد پایگاه‌های مجازی، به صدا درآوردن گلبانگ انقلاب در مدارس و کلیساها، برگزاری مسابقات هنری با موضوع انقلاب شامل نقاشی، شعر، سرود و خوشنویسی از دیگر برنامه‌های دهه فجر در فارس است.

رضایی بیان داشت: برگزاری مسابقه‌های رادیویی، تلویزیونی، ورزشی، خاطره‌نویسی، مقاله، انشا و نیز مسابقه‌های قرآنی شامل قرائت، معانی و حفظ، اجرای سرودهای انقلابی و برپایی راهپیمایی 22 بهمن سالروز ورود امام راحل ازجمله برنامه‌های اجرایی دهه پرفروغ فجر امسال است.

وی اضافه کرد: برگزاری جلسات پرسش و پاسخ، برگزاری جشنواره فیلم، موسیقی، نمایشگاه آثار برگزیده کودکان و نوجوانان با موضوع انقلاب، پرده‌خوانی، به صدا درآمدن زنگ انقلاب در مدارس و ورود نمادین امام راحل در ساعت 9 صبح در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) به مناسبت این دهه اجرا می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها