خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه اقلید:

دشمنی مستکبران جهانی با ایران اسلامی هیچ‌گاه کم نمی‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه اقلید بابیان اینکه دشمنی مستکبران جهانی با ایران اسلامی هیچ‌گاه کم نمی‌شود گفت: دنیا بداند که امروز شعار مرگ بر آمریکا کوبنده‌تر از 38 سال پیش در ایران فریاد می‌شود.
کد خبر: ۸۸۱۶۸۳۱
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۳

موسی زارعی بعدازظهر امروز در آیین تجدید میثاق با امام و شهدا که با حضور امام‌جمعه، فرماندهان نظامی و انتظامی و مسؤولان شهرستانی در گلزار شهدای اما‌مزاده عبدالرحمان این شهرستان برگزار شد با گرامیداشت یاد شهدا، دهه مبارک فجر را تبریک گفت.

وی به حکومت طاغوت بر کشور و چپاول و غارت اموال ملی و حق مردم اشاره کرد و گفت: به برکت نفس مسیحایی امام (ره) و همت مردم غیور ایران، پس از سال‌ها ندای اسلام‌خواهی واقعی سر داده شد و انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید.

زارعی انقلاب اسلامی ایران را الگویی برای تمام ملت‌های آزادی‌خواه دنیا خواند و تصریح کرد: امروز که این انقلاب وارد سی‌ونهمین سال عمر بابرکت خود می‌شود، عزت و افتخاری برای کشور و ملت به ارمغان آورده است که در دنیا بی‌نظیر است.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه اقلید به توطئه‌ها، شیطنت‌ها و دشمنی‌های هرروز دشمنان و مستکبران جهانی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی و منحرف کردن آن اشاره و بیان کرد: اگر امروز انقلاب اسلامی محکم و مقتدر مسیر اصلی خود را طی می‌کند از برکت حضور انقلابی مردم و مسؤولان کشور است.

وی بابیان اینکه دشمنی مستکبران جهانی با ایران اسلامی هیچ‌گاه کم نمی‌شود، برجام، سخنان رئیس‌جمهور جدید آمریکا و... را نمونه‌های برای اثبات این سخن خواند و خاطرنشان کرد: ایران اسلامی همان‌گونه که پیش‌ازاین با دستان خالی و تکیه‌بر توان داخلی در برابر دشمنان سرتاپا مسلح ایستادگی کرد و به پیروزی رسید، امروز نیز از استقلال و عزتی که به برکت خون هزاران شهید به دست آورده است دفاع می‌کند.

زارعی تأکید کرد: توطئه، نقشه، سخن و عمل دشمن هیچ تأثیری در باور ملی و مذهبی ملت غیور و ولایت‌مدار ایران اسلامی نخواهد داشت و همچنان محکم و مطمئن شعار «هیهات‌من‌الذله» را سر داده و در راستای تحقق آن قدم برمی‌دارند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه اقلید در پایان سخنان خود افزود: امروز ایران اسلامی محکم‌تر و کوبنده‌تر از گذشته شعار مرگ بر آمریکا را سر می‌دهد تا دنیا بداند که تغییری در اصول و اعتقاد ما به وجود نیامده و همچنان در راستای صیانت از ارزش‌های والای اسلام و انقلاب کوتاهی نمی‌کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار