خبرهای داغ:
در اولین روز از دهه مبارک فجر

صدای زنگ انقلاب در مدارس شهرستان سرایان طنین انداز شد

در اولین روز از دهه فجر همزمان با ساعت ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی ایران در سال 57صدای زنگ انقلاب در مدارس شهرستان سرایان طنین انداز شد.
کد خبر: ۸۸۱۶۸۰۴
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مراسم نمادین اولین روز از دهه مبارکه فجر روز ورود حضرت امام خمینی (ره) درسال 57به ایران اسلامی با حضور امام جمعه ، روحانیون ، روسای ادارات ونهادها ، خانواده معزز شهداء ، اقشار مختلف مردم ودانش آموزان ومعلمین دبیرستان نمونه حاج غلامرضا کمالی در محل سالن اجتماعات این دبیرستان برگزارشد .
 
در این مراسم که با اجرای برنامه های شاد ومتنوع ازسوی دانش آموزان همراه بود .حجت الاسلام نجمی پور امام جمعه سرایان در سخنانی خطاب به دانش آموزان گفت وظیفه همه ما در حال حاضر پاسداری از ارزشهای انقلاب ، امام وشهداء با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری می باشد.
 
کسمایی مدیر آموزش وپرورش هم با تشکر از حضور همه شرکت کنندگان در این مراسم گفت: رسالت دانش آموزان عزیز در زمان حاضر تلاش در حوزه های علمی ، فرهنگی وبصیرتی می باشد وبایدکه کوشش کنید وقله های علم ودانش که نیاز روز جامعه امروزی می باشد را در نوردید.
 
در این مراسم همزمان با ساعت ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی ایران در سال 57زنگ انقلاب توسط امام جمعه وپدران محترم شهید حاضر در مراسم بصدا درآمد.
 
یادآور می شود که بهمین مناسبت مسابقه نقاشی همگانی در خصوص نقش تصویر هواپیمای حامل حضرت امام خمینی (ره) در حیاط دبستان دانش سرایان توسط دانش آموزان برگزارشد که مسئولین از این مسابقه بازدید بعمل آوردند.



ارسال نظرات
پر بیننده ها