رئیس بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد:

مطالبه‌گری دانشجویان باید با اخلاق انقلابی و حفظ چارچوب‌ها باشد

رئیس بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مطالبه‌گری مسئولان بسیج دانشجویی از رؤسای دانشگاه‌ها باید با حفظ چارچوب‌ها و با اخلاق انقلابی و البته با روحیه دانشجویی و آرمان خواهانه باشد.
کد خبر: ۸۸۱۶۷۶۰
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۴

نشست مسؤولان بسیج دانشجویی شهرستان بویراحمد با حضور شهرام مهدوی‌مطلق مسؤول بسیج دانشجویی استان و با هدف آسیب‌شناسی فعالیت‌های تشکیلاتی و بررسی موانع و مشکلات برگزار شد.

مسؤول سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با بیان اینکه مهم‌ترین وظیفه دانشجو رسیدگی به مسائل علمی است، گفت: در کنار علم‌آموزی کار تشکیلاتی و فعالیت‌های انقلابی نیز موجب رشد و کمال شما خواهد شد.

شهرام مهدوی مطلق تصریح کرد: روحیه مطالبه‌گری و پیشنهاد دهی شما باید بالا باشد و منتظر برنامه‌های تعیین شده نباشید.

وی در ادامه ضمن اشاره به اینکه طبق قانون مصوب مجلس شورای اسلامی و شورای عالی انقلاب فرهنگی دانشگاه‌ها موظف با تامین هزینه و بودجه برای اجرای برنامه‌های بسیج دانشجویی در دانشگاه‌ها می‌باشند، افزود: باید پویا و فعال بود و برنامه‌هایی که به واقع نشانگر روح انقلابی‌گری و حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی است در دانشگاه‌ها رواج پیدا کند.

مهدوی‌مطلق تصریح کرد: مطالبه‌گری شما از رؤسای دانشگاه‌ها باید با حفظ چارچوب‌ها و با اخلاق انقلابی و البته با روحیه دانشجویی و آرمان خواهانه باشد و نباید در جهت حفظ ارزش‌ها رودربایستی و کوتاهی داشت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار