مراسم تودیع و معارفه مسئولان پیشین و جدید بسیج دانشجویی شهرستان بویراحمد با حضور مسئول سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد و مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه های این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۱۶۷۵۸
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۲
نشست مسئولین بسیج دانشجویی شهرستان بویراحمد امروز صبح با حضور شهرام مهدوی مطلق مسئول بسیج دانشجویی استان و با هدف آسیب شناسی فعالیت های تشکیلاتی و بررسی موانع و مشکلات برگزار شد.
مسئول سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با بیان اینکه مهم ترین وظیفه دانشجو رسیدگی به مسائل علمی است، گفت: در کنار علم اموزی کار تشکیلاتی و فعالیت های انقلابی نیز موجب رشد و کمال شما خواهد شد.

شهرام مهدوی مطلق تصریح کرد: روحیه مطالبه گری و پیشنهاد دهی شما باید بالا باشد و منتظر برنامه های تعیین شده نباشید.

وی در ادامه ضمن اشاره به اینکه طبق قانون مصوب مجلس شورای اسلامی و شورای عالی انقلاب فرهنگی دانشگاه ها موظف با تامین هزینه و بودجه برای اجرای برنامه های بسیج دانشجویی در دانشگاه ها می باشند، افزود: باید پویا و فعال بود در دانشگاه ها و برنامه هایی که به واقع نشانگر روح انقلابی گری و حفظ ارزش های انقلاب اسلامی می باشند در دانشگاه ها رواج پیدا کند.

مهدوی مطلق تصریح کرد: مطالبه گری شما از رؤسای دانشگاه ها باید با حفظ چهارچوب ها و با اخلاق انقلابی و البته با روحیه دانشجویی و آرمان خواهانه باشد و نباید در جهت حفظ ارزش ها رودربایسی و کوتاهی داشت.

 در این نشست سید علی حسن پور به عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی شهرستان بویراحمد معرفی و از خدمات ویس الله اکرم مفرد مسئول پیشین بسیج دانشجویی شهرستان بویراحمد تجلیل شد.

سید علی حسن پور در این نشست بیان کرد: قبل از هر چیز باید معرفی از بسیج دانشجویی داشته باشیم و جهت معرفی بسیج دانشجویی چه منبعی بهتر از  پیام تاریخی، عارفانه، روشنگرانه و توام با آینده نگری دقیق حضرت امام(ره) در خصوص تشکیل بسیج دانشجویی و ضرورت های آن.

وی ادامه داد: حضرت امام (ره) در این پیام با درخواست از دانشجویان برای دفاع از انقلاب و اسلام در مراکز دانشگاهی خواستار حفاظت از اصول تغییر ناپذیر نه غربی و نه شرقی شدند.

مسئول جدید بسیج دانشجویی شهرستان بویراحمد تصریح کرد: از نگاه حضرت امام (ره) بسیج دانشجویی همان تشکلی است که می تواند جامعیت داشته باشد و با انقلاب اسلامی به تمام معنا سنخیت ذاتی داشته باشدد چراکه صدور فرمان تاریخی تشکیل بسیج دانشجویی خود بیانگر ژرف اندیشی و افق دید حضرت امام (ره) بود که در بزنگاه های انقلاب همواره چون ناخدایی هوشیار کشتی انقلاب را با تصمیمات خود به جهت صحیح هدایت کردند.

نوع نگاه و توجه ویژه حضرت امام  و رهبر معظم انقلاب به بسیج دانشجویی خود نشانگر اهمیت و جایگاه آن در درون دانشگاه ها در جهت اسلامی سازی آنها می باشد.

لازم به ذکر است بسیج دانشجویی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی شهرستان بویراحمد اعم از دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، دانشگاه های پیام نور شهرستان بویراحمد، علمی کاربردی، فرهنگیان، مراکز آموزش عالی پویا، سما و دانا از جمله دانشگاه های زیر مجموعه بسیج دانشجویی شهرستان بویراحمد خواهند بود.
 


 
IMG_3841.jpg

IMG_3845.jpg

IMG_3846.jpg

IMG_3849.jpg

IMG_3872.jpg

IMG_3885.jpg
ارسال نظرات