معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران رشت گفت: مراسم سالگرد شهادت مدافع حرم شهید حامد کوچک‌زاده در رشت برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۱۶۷۳۴
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۱

داوود فتحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان اظهار کرد: آئین گرامیداشت نخستین سالگرد شهادت مدافع حرم شهید حامد کوچک‌زاده چهارشنبه ۱۳ بهمن ماه در مهدیه رشت برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مراسم ساعت ۱۵ آغاز می‌شود افزود: سخنرانی حجت‌‌الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات و مداحی ابوذر بیوکافی از برنامه‌های نخستین یادواره شهید کوچک‌زاده است.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان رشت خاطرنشان کرد: شهید حامد کوچک‌زاده ۱۳ بهمن ماه سال گذشته در مأموریت مستشاری در سوریه در عملیات آزادسازی شهرهای نبل و الزهرا به فیض شهادت رسید.

پیکر شهید مهدی(حامد) کوچک‌زاده در گلزار شهدای تازه آباد رشت در جوار همرزمانش شهید اسماعیل سیرت‌نیا و شهید سجاد طاهرنیا از شهدای گیلانی مدافع حرم اهل بیت(ع) به خاک سپرده شد.

در بخشی از وصیتنامه این شهید والامقام ۳۳ ساله که از فعالان فرهنگی و مذهبی استان گیلان بود آمده است که نگذارید داستان اندلس دوباره تکرار شود. هان ای دوستان! برحذر باشید که بعد از گذشت سه دهه از انقلاب هنوز جنگ به پایان نرسیده است. باور کنید که جنگ هست و جنگ امروز بسی سخت و دشوارتر از دفاع هشت ساله است. دشمن با تمام قوا از زمین و آسمان در حال حمله به مرزهای اعتقادی و ایمانی ماست، حرکتی کنید.

ارسال نظرات