فرماندار صومعه‌سرا:

معنویت اولویت کاری همه شهدا بوده است

فرماندار صومعه‌سرا گفت: شهدا بی‌منت رفتند و معنویت اولویت کاری همه شهدا بوده است.
کد خبر: ۸۸۱۶۷۰۶
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان،مهندس علی فتح‌اللهی در جلسه هماهنگی تشییع پیکر شهدا در بخش تولمات صومعه‌سرا که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد،ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد:دهه‌فجر موجب ایجاد تغییرات اساسی در حکومت،ایدئولوژی و زندگی مردم شد.

وی با بیان اینکه شهدا برکات نظام هستند، افزود:انقلاب از 15خرداد سال 42 آغاز شد.بذر کاشته شده پس از 15سال به درختی تنومندی تبدیل شد و علاوه بر ایران اسلامی تمام دنیا را تحت سیطره خود قرار داد.

فتح‌اللهی با بیان اینکه هدف امام راحل از صدور انقلاب صدور تفکر اسلامی در جهان بوده است،خاطر نشان کرد:در کشوری چون آمریکا با تفکرات جامعه خود بیش از 400هزار نفر مقلد مقام معظم رهبری هستند که نشان از صدور انقلاب است.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران به دنیا صادر شده است و شاهد آثار و برکات آن می‌باشیم،گفت:این نظام رایگان به دست ما نرسیده بلکه انقلاب اسلامی با خون‌های زیادی بدست آمده است.

فتح‌اللهی با بیان اینکه امنیت و آرامش امروز کشور را مدیون خون پاک و جانفشانی‌های شهدا می‌باشیم،تصریح کرد:ما همواره مدیون امام راحل،شهدای انقلاب،هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم می‌باشیم.

وی با اشاره بر اینکه تکریم خانواده شهدا،ایثارگران وظیفه همه مسئولین است،افزود:بخش تولمات صومعه‌سرا پس از ایام دهه‌فجر میزبان دو شهید گمنام خواهد بود.

فتح‌اللهی با بیان اینکه باید برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای باشد که برنامه‌ای در خور شان این شهیدان برگزار شود،ادامه داد:همه موظف به همکاری و تعامل در راستای بهتر برگزار شدن این مراسم هستیم.

فرماندار صومعه‌سرا در پایان با یادآوری اینکه شهدا برای امنیت و اقتدار کشور از جان خود گذشتند،اظهار کرد:شهدا بی‌منت رفتند.معنویت اولویت کاری همه شهدا بوده است.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار