خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مینودشت؛
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مینودشت گفت:برای صیانت از انقلاب اسلامی تا پای جان ایستاده ایم.
کد خبر: ۸۸۱۶۷۰۲
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گلستان؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مینودشت ، حجت الاسلام و المسلمین محمد مظفری ، ضمن تبریک ایام مبارک و میمون دهه فجر گفت :دهه مبارک فجر انقاب اسلامی مقطع رهایی ملت مسلمان و قهرمان ایران از یوغ دژخیمان ظلم و شاهنشاهی است.

وی  افزود : دهه فجر ، دهه ماندگاری در تاریخ پر فراز و نشیب و ایام بالندگی ملت بصیر و دین باور ایران است که در بهمن 1357 با ایثار خون شهدا و مجاهدت های کم نظیر آحاد مردم شکل گرفت.

محمد مظفری خاطر نشان کرد :بدون تردید این نهضت بزرگ مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و نشأت گرفته از نهضت عاشورای حسینی است که ان شاالله تا قیام جهانی حضرت مهدی (عج) استمرار خواهد داشت ، انقلابی که ابر مرد تاریخ معاصر ، صاحب رساترین فریاد تاریخ انقلاب جهانی ، یعنی امام امت آن را هدایت کرد.

مظفری بیان داشت :ما پاسداران و بسیجیان به عنوان بخشی از این دریای بی کران امت بیدار با تأسی از مقتدای خویش" حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی )" در سی و هشتمین سالگرد انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر ، به مستکبران عالم و سر سپردگان داخلی آنان اعلام می کنیم که برای حراست و صیانت از انقلاب اسلامی و دستاورد های ارزشمند آن تا پای جان ایستاده ایم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها