فرمانده سپاه ناحیه سیاهکل:

نباید بخشی نگر باشیم و چند قطبی ایجاد کنیم

فرمانده سپاه ناحیه سیاهکل گفت: نباید بخشی نگر باشیم و چند قطبی ایجاد کنیم، بلکه باید به فرمایش مقام معظم رهبری گوش کنیم و به آن توجه داشته باشیم.
کد خبر: ۸۸۱۶۶۷۷
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گیلان از سیاهکل، سرهنگ داریوش خوشحال در جلسه ای با حضور مسئولان روابط عمومی ادارات این شهرستان، ضمن تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر انقلاب، اظهار داشت: بعضی ها می خواهند مردم ایران در دهه فجر تنها در حال شادی کردن باشند و سخنی از جهاد، ایثار و از خودگذشتگی در این روزها نشود و روشنگری نیز انجام نشود.

وی تصریح کرد: دشمنان قسم خورده نظام اسلامی با ترور، جوان های ما را به شهادت رساندند تا کشور نابود شود، اما با خون این شیرمردان و شیرزنان؛ نهال انقلاب شکوفاتر شد.

فرمانده سپاه ناحیه سیاهکل با بیان اینکه نباید کاری کنیم تا شرمنده شهدا بشویم، افزود: به جای ایراد گرفتن و انتقاد کردن باید راهکار بدهیم و با مشارکت همه جانبه، یکصدا و یکدل می توانیم برای مردم خدمات انجام بدهیم و برگ زرینی در انقلاب اسلامی بنویسیم.

سرهنگ خوشحال تأکید کرد: نباید بخشی نگر باشیم و چند قطبی ایجاد کنیم، بلکه باید به فرمایش مقام معظم رهبری گوش کنیم و به آن توجه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه روابط عمومی ادارات می توانند امید و نشاط را در بین مردم رواج دهند، گفت: کارهای انجام شده توسط ادارات باید رسانه ای شود تا مردم آنها را بدانند و ادارات برنامه های یکدیگر را پوشش دهند.

ارسال نظرات