فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه مقداد مشهد خبر داد

برگزاري بيش از يكصد نشست بصيرتي و روشنگري در ايام الله دهه فجر

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه مقداد از برگزاري بيش از يكصد نشست بصيرتي و روشنگري در ايام الله دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۸۸۱۶۶۶۶
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۲
سرهنگ پاسدار ترشيزي در گفتگو با خبرگزاري بسيج در خراسان رضوي، در خصوص مهم ترين برنامه هاي پيش بيني شده در ايام الله دهه فجر گفت: تمركز اجراي برنامه اهاي بسيج در اين ايام برنامه ريزي شده و حدود يكصد نشست بصيرتي و روشنگري سياسي، بيش از يكصد مسابقه فرهنگي ورزشي و سركشي از خانواده هاي معظم شهدا و مدافع حرم انجام خواهد شد.
 
وي ضمن گراميداشت اين ايام اظهار داشت: با توجه به مصادف شدن دهه فجر امسال با ايام فاطميه و برگزاري جشن انقلاب مردمي توسط مردم انقلابي ايران اسلامي كه طي 38 سال دفاع از آرمان هاي انقلاب و بنيان گزار انقلاب اسلامي صورت گرفته است، جهت ترويج گفتمان ولايت در اين دهه فجر فاطمي اقدامات و برنامه هاي متنوعي برگزار خواهد شد.
 
 وي گفت: برگزاري نورافشاني در شب پيروزي انقلاب اسلامي در پايگاه هاي مقاومت و محافل شب شعر انقلاب و محافل انس با قرآن و مراسم يادواره شهدا در اكثر حوزه هاي مقاومت انجام خواهد گرفت.
 
ترشیزی بيان داشت: از ديگر برنامه هاي شاخص اين ايام، برگزاري جشنواره سرود انقلاب، كوهپيمايي و بازديد از آسايشگاه جانبازان خواهد بود و نيز بيش از 50 گشت عملياتي و تذكر لساني در اين ايام فعاليت خواهند نمود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار