دهه فجر ندایی است که از حنجره پیامبران و اولیای الهی به صدا در آمد. تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در ایران و حتی در طول تاریخ تشیع، چنین نظام اسلامی وجود نداشته است.
کد خبر: ۸۸۱۶۶۲۲
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۴

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ دهه فجر سرآغاز طلوع اسلام و ارزش های اسلامی به رهبری بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) است و آئینه ای که خورشید اسلام ناب محمدی بعد از گذشت 1400 سال از آستین سیدی از اولاد پیغمبر و اهل بیت(ع) بیرون آمد.

دهه فجر ندایی است که از حنجره پیامبران و اولیای الهی به صدا در آمد. تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در ایران و حتی در طول تاریخ تشیع، چنین نظام اسلامی وجود نداشته است.

رابطه ای که قبل از انقلاب بین پادشاه و مردم بود رابطه غالب و مفلوب و سلطان و رعیت بود، کشوری که سال های متمادی در دست استعمارگران بود و هرگونه که آنها می خواستند بر سرنوشت این مردم و این کشور تصمیم می گرفتند.

خروش مردم در زنده نگه داشتن دین و ارزش های اخلاقی با رهبری حضرت امام این سلسله های پوسیده را از این کشور پاره کرد و حق را به جای اصلی آن رساند. اسلام و مردم را به جایگاه حقیقی خود که همان اسلام ناب محمدی و این که حاکمان به عنوان خادمان و خدمتگزاران مردم هستند؛ رساند .

نهضت امید آفرینی که از قیام 15 خرداد 42 در پرتو توکل و ایمان به خدا و با سرخی خون جوانان این مملکت که شهادت و شهامت را از اربابشان امام حسین آموخته بودند به بار نشست و اکنون بعد از گذشت 38 سال از عمر پر برکت انقلاب اسلامی تلاش دشمنان برای منزوی کردن آن افزون تر شده است؛ غافل از اینکه این انقلاب رهبری دارد که شاگرد پیر خمین است و غافل از اینکه مضمون و محتوای عاشورا منزوی شدنی نیست .

و لذا به مناسبت دهه فجر و فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تجدید میثاق می کنیم با آرمان های بنیان گذار کبیر جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری و همچنین تجدید میثاق می کنیم با شهدای انقلاب اسلامی و شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم و در را حفظ و دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی و با پیروی از ولایت فقیه پرچم این انقلاب را به دست صاحب اصلی آن امام زمان (عج) خواهیم سپرد.

به قلم حجت‌الاسلام قنبری مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مقاومت زرندیه

انتهای پیام/

ارسال نظرات