رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان زنجان:

نقش آفرینی یادگاران دوران جنگ در ایام الله دهه فجر ضرورتی انکار ناپذیر است

نقش و جایگاه و تأثیر حوزه فرهنگ و هنر، به ویژه نقش آفرینی یادگاران دوران جنگ و هنرمندان در ایام الله دهه فجر ضرورتی انکار ناپذیر است.
کد خبر: ۸۸۱۶۶۲۱
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان زنجان با اشاره به برگزاری برنامه‌های دهه فجر در جهت تبیین آرمان ها و اندیشه‌های امام راحل با محوریت هنرمندان و قشر جوان گفت: دهه فجر بهترین فرصت برای بازخوانی و تبیین آرمان‌ها و اندیشه‌های امام راحل برای نسل جوان کشور است و بر برگزاری برنامه‌های دهه فجر با محوریت هنرمندان و قشر جوان تاکید کرد.

حمیدرضا اسماعیلی با اشاره به اهمیت برنامه‌ریزی فعالیت‌ها در دهه فجر انقلاب اسلامی افزود: مجموعه حوزه هنری استان زنجان برنامه‌ریزی‌های لازم را برای اجرای با شکوه برنامه‌های این ایام الله انجام داده است.

وی عمده ترین برنامه‌های حوزه هنری انقلاب اسلامی استان زنجان را در این ایام مبارک عنوان اظهار داشت: هدف از اجرای برنامه‌های متنوع تبیین ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی برای آحاد مردم است.

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان زنجان، برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری شب خاطره «ما 10نفر» و نشست نقد و بررسی دو کتاب «رازهای سانتیمتری» و «اینجا عقرب دارد» از مهم ترین برنامه‌های حوزه هنری زنجان در ایام دهه فجر اعلام کرد.

اسماعیلی گفت: نقش و جایگاه و تأثیر حوزه فرهنگ و هنر، به ویژه نقش آفرینی یادگاران دوران جنگ و هنرمندان در ایام الله دهه فجر ضرورتی انکار ناپذیر است.

ارسال نظرات