مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه زنجان :
انقلاب اسلامی برخواسته از مساجد است و در حال حاضر نیز بهترین مکان برای تبیین انقلاب مساجد و تکایا هستند.
کد خبر: ۸۸۱۶۶۱۷
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه زنجان در سخنرانی بین الصلاتین 12 فروردین ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر و ورود حضرت امام خمینی (ره) به ایران اسلامی، گفت: بهترین دستاورد انقلاب اسلامی حاکمیت اسلام بر پایه ولایت فقیه است.

حجت‌الاسلام نجم‌الدین فتحی با اشاره به اینکه در این ماه پس از سختی‌های بسیار ، تلاش مردم ایران به ثمر رسید، افزود: دهه فجر برای همه ملت ایران امری پسندیده و فریضه الهی است و از ارزش و جایگاه والایی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه 38 سال قبل مردم حضور باشکوه و انقلابی در صحنه داشتند، اظهار داشت: در شرایط کنونی نیز مردم همانطور که در انقلاب همه به صحنه آمدند باید در صحنه باشند.

حجت الاسلام فتحی با اشاره به اینکه رمز پیروزی انقلاب اسلامی همراهی مردم با رهبری و هدایت‌های عالمانه امام راحل بود، تصریح کرد: رمز پیروزی انقلاب اسلامی وحدت و یکپارچگی بود.

وی با اشاره به اینکه یکی از موضوعات مهم در پیروزی انقلاب اسلامی مساجد بودند، افزود: انقلاب اسلامی برخواسته از مساجد است و در حال حاضر نیز بهترین مکان برای تبیین انقلاب مساجد و تکایا هستند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه زنجان با تاکید بر استفاده از ظرفیت مساجد در تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: برای مثال بین‌الصلاتین زمان‌های خوبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی به ویژه برای نسل جوان است.

وی با اشاره به اینکه مراکز علمی و آموزشی شامل دانشگاه‌ها و مدارس نیز نقش بسزایی در تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی دارد، تصریح کرد: حضور سخنرانان در این مکان‌ها در تبیین و تشریح دستاوردهای انقلاب برای نسل سوم و چهارم موثر خواهد بود.

فتحی با اشاره به اینکه با وجود دستاوردهای بسیار هنوز هم در معرفی موفقیت‌های انقلاب اسلامی کوتاهی شده است، تصریح کرد: به ویژه صدا و سیما در بیان دستاوردها نقش بسزایی دارد که خوشبختانه هم اکنون در سریال معمای شاه بخشی از تاریخ کشور به وضوح بیان و تشریح می‌شود.

وی ادامه داد: در معرفی دستاوردها انقلاب اسلامی مظلوم واقع شده است و با اینکه حرف حق دارد، ولی کمتر بیان شده از همین رو باید برای بیان بهتر آن بیش از پیش تلاش کرد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه زنجان با اشاره به دستاوردهای بین‌المللی انقلاب اسلامی گفت: بهترین دستاورد انقلاب اسلامی حاکمیت اسلام بر پایه ولایت فقیه است.

ارسال نظرات