فرمانده هشت سال دفاع مقدس گفت: وحدت و همدلی از عوامل پیروزی و تداوم انقلاب است.
کد خبر: ۸۸۱۶۶۱۶
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار پاسدار افشار از فرماندهان هشت سال جنگ تحمیلی در همایش بزرگ بسیجیان شهرستان کمیجان که به مناسبت سالروز تاریخی امام خمینی(ره) به کشور و آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی که در سالن فرهنگی ورزشی امام هادی(ع) این شهرستان برگزار شد، با اشاره به اقتدار امروز کشور گفت: امروز ایران و اقتدار آن در کشورهای دنیا بر مبنای حکومت دینی و ولایت فقیه مورد توجه جدی قرار گرفته است.

وی افزود: امروز که بیش از سه دهه از انقلاب اسلامی گذشته، برخی وسوسه گران انقلاب اسلامی را مانند انقلاب های غربی که روزی آمده و روزی هم می‌رود، جلوه می‌دهند.

این فرمانده هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: نسل انقلابی باید همه وقایع و رویدادها و خاطرات دوران قبل از انقلاب و رژیم پهلوی را که دورانی پر از اختناق، فقر و عدم استقلال کشور را به جوانان امروز یادآوری کنیم.

سردار پاسدار افشار از جمله مهمترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی را نقش رهبری امام خمینی(ره) که هر نوع توطئه را شناسایی و خنثی می کردند برشمرد و گفت: حضرت امام‌خمینی(ره) هیچگاه رابطه ای بین عوامل رژیم و انقلاب برقرار نمی کرد و باور داشتند که اسلام می تواند کشور و حتی جهان را اداره کند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس دومین عامل پیروزی و اقتدار انقلاب اسلامی را تبعیت مردم از رهبری برشمرد و گفت: جوانانی بودند که تمام تلاش خود را برای جمع آوری سخنان امام راحل و رساندن آن به دست مردم انجام می‌دادند چراکه به امام اعتقاد داشتند.

وی سومین عامل پیروزی را وجود نظامیان متدین در بدنه ارتش و ارگان های نظامی برشمرد و گفت: وحدت و همدلی مردم که در آن دوران همه اقشار حضوری پر رنگ داشتند عاملی دیگر در به ثمر نشستن انقلاب اسلامی است چراکه انقلاب ما مانند انقلاب‌های غربی که صنفی کارگری، کشاورزی و صنعتی بودند، نبود. بلکه انقلاب اسلامی برای یک نظام اسلامی بود.

سردار پاسدار افشار در پایان با اشاره به روحیه انقلابی‌گری و لزوم حفظ این روحیه در کشور گفت: روحیه انقلابی برای ما خیلی مهم است، رهبر انقلاب می فرمایند: "من انقلابی ام" امروز در سوریه شعار و تصاویر رهبر ایران در کوچه و خیابان نصب است. آیا این ها جزء صدور انقلاب به جهانیان نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات