خبرهای داغ:
سید حافظ حسین زاده
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) اصفهان
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) اصفهان در نشست روشنگری پایگاه خواهران مسجد حضرت ابوالفضل (ع) حوزه مقاومت بسیج 15 بنت الهدی (س) به تبین مسئله نفوذ دشمن پرداخت و نفوذ را حرکت خزنده و بدون سر و صدای دشمن و رخنه در بدنه اصلی جامعه معنی کرد.
کد خبر: ۸۸۱۶۵۸۹
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در اصفهان ، حجت الاسلام علی رمضانی گفت: فرق بین نفوذ و هجمه دشمن در این است که نفوذ بدون سر و صدا و مخفیانه صورت می گیرد اما هجمه دشمن همراه با سر و صداست و همه از حمله دشمن آگاه می شوند و در صدد دفاع و مقابله با آن بر می آیند.

 

حجت الاسلام علی رمضانی سپس با اشاره به آیات نورانی قرآن پیرامون انقلاب حضرت موسی(ع) گفت : آن چه باعث خدشه دار شدن انقلاب حضرت موسی (ع) شد نفوذ فرهنگی و اقتصادی شخص نفوذی به نام سامری بود . حضرت موسی (ع) برای برخورد با این دسیسه دشمن ، گوساله را آتش زد و سامری را تبعید کرد ، اما حضرت او را نکشت تا بهانه دست اقلیت طرفدار سامری نیفتد.

 

وی افزود : برای این که جامعه اسلامی گرفتار افراد نفوذی نشود باید حرف های نفوذی ها را بشناسد ، گاهی حرف افراد نفوذی از دهان بعضی از مسئولین جامعه خارج می شود دانسته یا ندانسته ، و این بسیار خطرناک است.

 

وی در پایان به یکی دیگر از راه های نفوذ دشمن از طریق شبکه های اجتماعی و ماهواره اشاره و به خانواده ها در خصوص دقت و کنترل صحیح و تربیت فرزندان خود تاکید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها