خبرهای داغ:
حجت الااسلام زهدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در کارگاه سبک زندگی اسلامی و خانواده پایدار گفت: با توجه به مشکلات در بین خانواده ها تصمیم گرفته شدتا کارگاه با موضوع سبک زندگی اسلامی وخانواده پایدار مخصوص خانواده های پاسداران تیپ مردم پایه حضرت جوادالائمه (ع) برگزار شود.
کد خبر: ۸۸۱۶۵۶۳
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج: حجت الااسلام زهدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در کارگاه سبک زندگی اسلامی و خانواده پایدار گفت: با توجه به مشکلات در بین خانواده ها تصمیم گرفته شدتا کارگاه با موضوع سبک زندگی اسلامی وخانواده پایدار مخصوص خانواده های پاسداران تیپ مردم پایه حضرت جوادالائمه (ع) برگزار شود.

این کارگاه با کمک معاونت فرهنگی خانواده تیپ مردم پایه و  با هدف ارائه مسائل کاربردی و مهم که قابلیت اجرا و تاثیر در رفتار خانواده داشته باشد وانتقال تجربیات خانواده های پاسداران به یکدیگر و انس ، صمیمیت و کنار هم بودن آن ها صورت گرفته است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ مردم پایه افزود:این کارگاه در زمینه های احکام،همسرداری،روابط زناشویی و فرزند پروری صورت گرفته که حدود 2 ماه است که اجرای شده است و شهرستان های استان در حال برگزاری آن می باشند. وی همچنین گفت در این  کارگاه سعی شده است از اساتید خوب و با تجربه ازداخل استان استفاده شود.

حجت الاسلام زهدی با توجه به اهمیت این موضوع افزود:ما باید مقدمات ظهور امام زمان (عج) را در سطح جامعه و جهان پیاده کنیم که سپاه یکی از عوامل موثر در این زمینه است.

وی در پایان گفت: امیداوریم بتوانیم در این کارگاه اطلاعات خوب و مفیدی به خانوادهایمان ارائه بدهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها