خبرهای داغ:
صادقی با بیان اینکه بحث این نمایشگاه بیشتر ترویجی و آموزشی مد نظر است تصریح کرد: می توانستیم غرفه های بیشتری را ایجاد کنیم ولی به علت کمبود مکان به همین مقدار اکتفا شده است.
کد خبر: ۸۸۱۶۵۶۰
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان مسئول بسیج سازندگی اردستان اظهار کرد: به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی برپایی نمایشگاه محصولات اقتصادمقاومتی، صنایع تبدیلی و صنایع دستی برپا شده است.

امیر صادقی در حاشیه نمایشگاه دست آوردهای اقتصاد مقاومتی که عصر امروزدر سالن صالحین کوثر اردستان افتتاح شد گفت: توسط قرارگاه بسیج سازندگی  اردستان این نمایشگاه با ۲۲غرفه به مدت سه روز برقرار خواهد بود.

وی افزود: این نمایشگاه بیشتر بحث ترویج مشاغل خانگی را دارد و  با عنوان زنان و مشاغل  و غرفه هایی که ایجاد شده کسانی هستند که از تسهیلات اقتصاد مقاومتی با حمایت  بسیج سازندگی استفاده کرده که نمونه کارهای آنان امروز به نمایش و فروش گذاشته شده است.

صادقی با بیان اینکه بحث این نمایشگاه بیشتر ترویجی و آموزشی مد نظر است تصریح کرد:  می توانستیم غرفه های بیشتری را ایجاد کنیم ولی به علت کمبود مکان به همین مقدار اکتفا شده است.

کارشناس اقتصاد مقاومتی  تصریح کرد: غرفه هایی که ایجاد شده عبارتند ازقارچ خوراکی، عسل طبیعی، مرغ بومی، نان خشک، ترشی، انار، شیرینی خانگی، زعفران و در بحث صنایع دستی کیف سازی، چرم دوزی، سفالگری که برای تشویق زنان خانه داری که جویای کار باشند به نمایش در آمده است

صادقی با بیان اینکه این نمایشگاه به صورت شهرستانی است تصریح کرد: هدف این نمایشگاه  تفهیم به افراد جویای کار است که بدانند می شود در سطح شهرستان ایجاد شغل کرد.

 وی یادآور شد: کلیه این غرفه ها از تسهیلات اقتصاد مقاومتی با معرفی به بانک مهر اقتصاد استفاده کرده اند که در این رابطه ۳۰میلیارد ریال تسهیلات معرفی که نیمی از آن پرداخت و مابقی تا پایان سال پرداخت خواهد شد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها