فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه با بیان اینکه عده ای تحت تاثیر فضای مجازی نسبت به انقلاب شبهه دارند، تاکید کرد: انقلاب باید برای چنین کسانی تبیین شود.
کد خبر: ۸۸۱۶۵۳۳
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار گرایلی در جمع فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج ابراز داشت: در دهه فجر بیاییم انقلاب را به همه معرفی نماییم و دستاوردهای انقلاب را برای ملت عزیز تبیین کنیم.
 
وی عنوان کرد: برخی مواقع با بعضی افراد که صحبت از انقلاب می کنیم، می گویند انقلاب برای ما چه کار کرده است؛ برای این افراد باید دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی تبیین گردد. 
 
گرایلی تاکید کرد: باید در مساجد شور و نشاط برقرار کنیم چرا که مسجد پایگاه مردم است و محل رشد و تثبیت انقلاب می باشد.
 
فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه خطاب به فرماندهان بسیج ابراز داشت: فرمانده پایگاه باید با دل مردم محدوده مسجد را به پایگاه بسیج و مسجد گره بزند و فضا را مدیریت نماید چرا که مسجد مال انقلاب است و ضرورت نظام و انقلاب هم همین است.
 
وی گفت: فرمانده پایگاه بسیج عضو هیئت امناء مسجد است و در برنامه های مناسبتی و نماز جماعت باید در صف اول باشد و سایر هیئت امناء مسجد را با برنامه های بسیج و انقلاب هماهنگ نمایند.
 
فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه درباره حلقه های صالحین گفت: حلقه های صالحین کلاس اموزشی نیست، حلقه صالحین محل تعیین کار برای هفته آینده بسیجیان و بررسی امورات هفته قبل می باشد لذا باید این مورد نیز مورد نظارت دقیق قرار گیرد و باعث رشد و تعالی بسیج و بسیجیان شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها