دبیر ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر شهرستان رشتخوار بیان داشت: ۵۰ پروژه با ارزش بیش از ۲۲ میلیارد تومان در سطح شهرستان در ایام دهه فجر افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.
کد خبر: ۸۸۱۶۵۳۱
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج ازخراسان رضوی، محمد قاسم پور با اشاره به اینکه دهه فجر یادآور رشادت‌ها و از جان گذشتگی‌های ملت ایران برای مبارزه با ظلم و فساد رژیم پهلوی و تلاش برای حضور حکومت اسلامی بوده است، افزود: مردم و ملت آگاه و همیشه در صحنه جمهوری اسلامی همواره با حضور در تمامی صحنه ها ادامه دهنده راه انقلاب و حافظ  نظام و کشور خواهند بود.

قاسم پور در ادامه از فعال بودن ۱۴ کمیته ستاد دهه فجر در سطح این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: در این ایام بیش از ۸۰ برنامه فرهنگی متنوع اجرا خواهد شد  و ۵۰ پروژه  نیز با ارزش بیش از ۲۲ میلیارد تومان در سطح شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

دبیر ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر شهرستان رشتخوار همچنین حضور همیشگی مردم در تمامی صحنه ها را عامل ناامیدی دشمنان کشور برشمرد و یاداور شد : هرچه حضور مردمی درصحنه های مختلف  پررنگ‌ترباشد به همان اندازه نیز دشمن احساس ناامیدی و شکست خواهد کرد .

بازدید از خانواده‌های شهدا و ایثارگران، غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا، به صدا در آوردن زنگ انقلاب در تمامی مدارس، برگزاری نمایشگاه ، محفل انس با قرآن ، برگزاری جشن انقلاب در روستاهای مختلف شهرستان، یادواره های شهدا، ویزیت رایگان مناطق محروم و افتتاح چندین پروژه از جمله برنامه‌های ایام دهه فجر در سطح شهرستان رشتخوار است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها