همزمان با سالروز پیروزی انقلاب منتشر شد:

بیانیه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه طی انتشار پیامی سالروز ورود افتخار آفرین بنیانگذار انقلاب شکوهمند اسلامی و آغاز سی و هشتمین سالگرد پیروزی قیام خونین امام و یارانش بر ایرانیان مسلمان غیور تهنیت گفت.
کد خبر: ۸۸۱۶۴۴۴
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، علی فاتحی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه همزمان با فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر، پیام تبریک و بیانیه ای به همین مناسبت به شرح ذیل صادر کرد:

والفجر ولیال عشر

یقینا روح مقاومت و ایثار که با دم مسیحایی آن عبد صالح خداونددر این ملک دمیده شد جریان ساز وتمدن ساز شد وباید دانست آنکس که فی سبیل الله مجاهدت نمود و از ملامت ملامت گران نهراسید ماندگار تاریخ است چنانچه فرمود والذین جاهدوا فینا لنهدینهم سبلنا .

اینک در سالروز این حرکت عظیم تاریخی که سلطنت جبارانه ی 2500ساله را به زباله دان تاریخ افکند وپس از حکومت مظلومانه ی علوی بنیان نظام اسلامی را در جهان پر شر و شور حاضر پی افکند،باید به خود ببالیم که ایران عقب مانده ی وابسته به کفر و استکبار بااین معجزه ی قرن به ایران آزاد و آزاده بدون هیچ وابستگی به شرق و غرب بدل شد.طلیعه ی بهار انقلاب بار دیگر حافظه ی تاریخی آزاد مردان را به این مهم معطوف می کند که با اتکال به خداوند و اتکا به قدرت متراکم ملت می توان تنگه های احد و قلت عدد بدر و خندق را به سلاحی توفنده بدل نمود که طومار کفر و کافر را در هم می پیچد.

اکنون و در سالروز این حرکت طوفانی باید بیش از پیش به این قدرت ایمان داشت. تجارب انقلاب و جنگ به همگان ثابت کرد، ایران اسلامی با جوانان مومن و شور انقلابی هر بن بستی را از فرا روی این نهضت کنار می زند.

و حال که مذاکره ی با دیو پلید غرب با جواب بی ادبانه ی رییس جمهور تازه از گرد راه رسیده ی امریکا مواجه شده و سخنان حکیمانه ی رهبری معظم انقلاب که بار دیگر نقاب از چهره ی کریه این جرثومه ی فساد کنار زده بود بر همگان روشن شد، لزوم تکیه بر داشته های خود را بیش از هر زمان دیگری احساس می کنیم.

در ایام قطع دستان امریکا از ذخایر این کشور بسیار بجاست تا موج امریکا ستیزی که همان رجم شیطان است را دیگر بار حاکم بر دلها و جاری یر لب ها کرده و ندای مرگ بر امریکا را به گوش جهانیان برسانیم و بدانیم هرچه از این منجلاب متعفن دور شویم دروازه های روشن ایمان پیش چشمانمان تلالویی جاودانه خواهد داشت.

ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم

علی فاتحی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه

ارسال نظرات