خبرهای داغ:
سردار شاهرخی در دیدار با امام جمعه قزوین :

ناکارآمدی خود را پای انقلاب نگذاریم

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین اظهار کرد: مشکل از انقلاب نیست و ناکارآمدی های خود را پای انقلاب نگذاریم، استغفار کنیم از اینکه انقلابی عمل نکردیم.
کد خبر: ۸۸۱۶۴۱۱
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در دیداری که صبه امروز( سه شنبه) با امام جمعه قزوین حجت الاسلام عابدینی داشت، اظهار کرد: خدا را سپاسگزاریم که به نیروهای مسلح لطف کرد که مظهر انقلابی گری باشند.

این مقام مسئول ادامه داد: به لطف خداوند امروز شاهدیم که در هرجا که پیام انقلاب صادر شده باشد و به آن عمل شود برکات آن نیز جاری گشته است.

شاهرخی یادآور شد: طبق گفته دشمنان انقلاب اسلامی،  ایران جز هشت قدرت برتر جهان است و این موفقیت ناشی از عمل به اصول انقلابی است و به ما نشان می دهد که اگر اعتلای کشور را میخواهیم باید به اصول انقلاب پایبند باشیم.

فرمانده سپاه صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف تبیین کرد: ایران در گذشته مجموعه ای بود که برای اداره اش آقای بالا سر قرار داده بودند ولی الان روی پای خود ایستاده است و خودش تعیین می کند چگونه نیازهای خود را برطرف سازد.

وی تصریح کرد: تمام مجموعه ها و سازمانهایی که در این کشور فعالیت می کنند اگر به الزامات انقلابی گری عمل کند پیشرفت خواهیم کرد.

سردار شاهرخی در پایان گفت: هرجا که نا به سامانی وجود دارد و هرجا که کاستی وجود دارد بدانید که به وظیفه انقلابی گری عمل نشده است، مشکل از انقلاب نیست و ناکارآمدی های خود را پای انقلاب نگذاریم، استغفار کنیم از اینکه انقلابی عمل نکردیم.

1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار