روابط عمومی معاونت تعلیم و تربیت سازمان بسیج دانشجویی خبر داد:
به گزارش روابط عمومی معاونت تعلیم و تربیت سازمان بسیج دانشجویی به نقل از مدیر مرکز قرآن و عترت سازمان، اولین جشنواره قرآنی «تسنیم» با محوریت حفظ و مفاهیم موضوعی آیات قرآن کریم، بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۱۶۴۰۳
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲
پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛«محمد ذوالفقاری»، مدیر مرکز قرآن و عترت سازمان بسیج دانشجویی، در خصوص زمانبندی این رویداد قرآنی اعلام داشت که جشنواره قرآنی تسنیم با محوریت حفظ و مفاهیم سی موضوع از آیات قرآن کریم طی روزهای یکم تا پانزدهم بهمن ماه در پایگاهها و دفاتر حوزه های بسیج سراسر دانشگاههای کشور برگزار خواهد شد.
مدیر مرکز همچنین در مورد مرحله بعدی جشنواره عنوان کرد که مرحله استانی این رویداد قرآنی نیز در نواحی بسیج دانشجویی و در نیمه دوم بهمن تا نیمه اول اسفند سال جاری برگزار خواهد گردید.
وی اعلام کرد دانشجویان علاقه مند به شرکت در این دوره از مسابقات می توانند با مراجعه به پایگاهها، حوزه ها و نواحی بسیج دانشجویی کشور در این جشنواره ثبت نام و شرکت نمایند همچنین منتخبین مراحل استانی نیز به مرحله کشوری راه یافته و در نوزدهم اسفندماه در مجتمع «سیزدهم آبان»، سازمان بسیج دانشجویی کشور واقع در تهران، خیابان طالقانی با هم به رقابت خواهند پرداخت.
حفظ موضوعی قرآن کریم با محوریت کتاب «سبک زندگی قرآنی» حاوی سی موضوع کاربردی قرآن کریم برگزار خواهد شد که این اثر به همت آقایان«محمد ذوالفقاری»، مدیر مرکز قرآن و عترت سازمان بسیج دانشجویی و  «محمد بابایی سودانی» کارشناس امور قرآنی ذیل نظر جمعی از اساتید و فضلا تهیه و تدوین شده است.
سی موضوع کتاب سبک زندگی قرآنی و سرفصل جنشواره قرآنی تسنیم به شرح ذیل است:
 
  1. استفاده از حربه تهمت و افترا
  2. ایجاد تردید و ابهام در بین مردم
  3. تحقیر و استهزاء
  4. تهدید
  5. پخش شایعات
  6. محاصره و تحریم اقتصادی
  7. اعزام عوامل نفوذی
  8. جهاد کبیر
  9. ممنوعیت انحصار ثروت ملی
  10. ربا خواری
  11. اسراف و تبذیر
  12. مصرف بهینه
  13. توکل
  14. تقوا
  15. شکر نعمت، کفر نعمت
  16. رضا
  17. امانت
  18. عدل
  19. بخل
  20. گمان بد
  21. شایع کردن زشتی ها
  22. سخن چینی
  23. عیب جویی
  24. اسا زندگی خانوادگی بر محبت و عشق
  25. داشتن فرزند صالح
  26. الگوی خانواده
  27. خوش اخلاقی و مودت
  28. صله رحم
  29. تاثیر غذا و تغذیه بر اخلاق و رفتار
  30. دقت و توجه به غذ
ارسال نظرات