فرمانده سپاه مرند:

انقلاب جایگاه قدرت‌های جهانی را متزلزل کرده است

فرمانده سپاه مرند در آیین نواختن زنگ انقلاب در دبیرستان دین و دانش این شهرستان، از دانش آموزان و جوانان مومن و انقلابی این مرز و بوم به عنوان ذخایر اصلی انقلاب نام برده و گفت: به برکت تلاش های و فداکاری ها و مجاهدت این جوانان و رهبری داهیانه حضرت امام خمینی(ره)، این انقلاب توانسته جایگاه ابرقدرت های جهانی را متزلزل سازد.
کد خبر: ۸۸۱۶۳۸۵
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، جواد قهرمانزاده افزود: ما در حالی جشن های پیروزی این انقلاب را در سرتاسر کشور برگزار می کنیم که جای شهدا و امام شهدا در این برنامه ها خالی است ولی بهار آزادی ارمغان فداکاری آن شهیدان بزرگ است.

وی ب سی و هشتمین سالگرد انقلاب را به شهیدانی که جان خود را فدای اسلام کرده و به همه خانواده های شهدا و ملت بزرگ ایران که حافظ راه شهیدان هستند، تبریک گفته و خانواده های شهدا را چشم و چراغ این ملت برشمرد.

وی در پایان تاکید کرد: ملت سرفراز ایران، در برابر توطئه ها و فتنه های دشمنان و مزدورانشان، سربلند و استوار ایستاده و مردانه پاسخ نامردان روزگار را می دهند و پوزه استکبار جهانی و دنباله های داخلیشان را به خاک ذلت می مالد و این هم یکی از برکات بزرگ این انقلاب و نظام است .

ارسال نظرات
آخرین اخبار