90 درصدی پروژه هاي استاني در دست بهسازي و تكميل راه و شهرسازی استان زنجان پیشرفت فیزیکی دارند.
کد خبر: ۸۸۱۶۳۷۰
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه پروژه هاي استاني در دست بهسازي و تكميل اين اداره كل246 كيلومتر است گفت: این پروژه ها9۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

كليم اله وثوقي ، درباره آخرین وضعیت پروژه هاي مصوب روستايي سال 95 افزود: در بخش احداث، بهسازي ،بازگشايي وتكميل راه هاي روستايي در استان وضعیت خوبی را داريم که به دلیل اقدامات مناسب وزارت راه و شهرسازی شکل گرفته و از همین رو ما بغير از پروژه هاي ملي دراستان 28 پروژه استاني براي راههاي روستايي را در دست احداث ،بهسازي ، ويا تكميل داریم.

وی ادامه داد: طول اين پروژه ها 246 كيلو متر با اعتباري بالغ بر 260ميليارد ريال با پيشرفت فيزيكي 90 درصد مي باشد.تعداي از اين پروژه ها در هفته دولت افتتاح و تعدادي در دهه مبارك فجر افتتاح مي شوند امیدواریم که تا پایان سال ۱۰۰ درصد عملیات رابه انجام برسانیم ودر سه ماهه اول سال ۹۶ این پروژه ها را افتتاح کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان به وظيفه اصلي راه و شهر سازي اشاره و تصریح کرد: این پروژه به منظورتوسعه ، بهسازي،رفع نقاط پرحادثه ، افزایش ایمنی، سرعت و کاهش هزینه حمل‌و نقل در حال انجام است

ارسال نظرات