همزمان با آغاز دهه مبارك فجر

گلبانگ انقلاب در مدارس استان طنین انداز شد

گلبانگ انقلاب در مدارس استان کردستان طنین انداز و آیین نمادین زنگ انقلاب با حضور استاندار کردستان و جمعی از مسئولین در دبیرستان دخترانه فرزانگان سنندج نواخته شد.
کد خبر: ۸۸۱۶۲۵۷
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، صبح امروز همزمان با سالروز ورود تاريخي حضرت امام خميني «ره» در 12 بهمن 1357 به میهن اسلامی، گلبانگ انقلاب در مدارس استان کردستان طنین انداز و آیین نمادین زنگ انقلاب با حضور استاندار کردستان و جمعی از مسئولین استان در دبیرستان دخترانه فرزانگان ناحیه یک سنندج برگزار شد
.
 
رشید قربانی در این مراسم با تبریک ایام دهه مبارک فجر، خودباوری و اعتماد به نفس ملی در بین مردم را یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: بیش از 200 سال در عرصه حاکمیتی حکومت های سلسه قاجار و پهلوی ذهنیتی منفی و عدم اعتماد به نفس و ناتوانی در بین مردم ایجاد شده بود که با پیروزی انقلاب به رهبری بنیان گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی این ذهنیت تغییر یافت.
 
 
وی پیشرفت های هسته ای، تولید سلول های بنیادین، پیشرفت های نظامی، علمی و تکنولوژی و از همه مهم تر خنثی کردن خباثت ها و توطئه های دشمنان را نشان از اعتماد به نفش و خود باوری مردم ایران دانست و گفت: همه این پیشرفت ها مرهون پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در پایان از دانش آموزان خواست با تقویت روحیه اعتماد به نفس و خودباوری ، پله های ترقی را طی کرده و زمینه رسیدن به موفقیت در زندگی را برای خود فراهم سازند.

 

گفتنی است؛ در حاشیه برگزاری این مراسم نمایشگاهی از آثار و دست ساخته های دانش آموزان دبیرستان دخترانه فرزانگان سنندج به مناسبت دهه مبارک فجر برپا شده بود که در پایان مسئولین و شرکت کنندگان از نمایشگاه مذکور دیدن کردند.

  
 
ارسال نظرات