معاون سیاسی-امنیتی استانداری زنجان:

جوانان توانمند مهمترین ظرفیت‌ها و پتانسیل های استان هستند

جوانان توانمند و مردم با نشاط در جامعه و به ویژه در استان مهمترین ظرفیت‌ها و پتانسیل های استان زنجان می باشد.
کد خبر: ۸۸۱۶۲۳۰
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون سیاسی- امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان در بازدید از نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های سازمان‌های مردم نهاد استان، سازمان‌های مردم نهاد را به منزله موتور محرک بدنه اجتماعی کشور دانست و گفت: فعالیت این سمن ها در حوزه های مختلف می تواند در ایجاد نشاط در جامعه و کاهش آسیب‌های اجتماعی منشاء خیر و آثار فراوانی باشد.

سید بیوک موسوی برگزاری چنین نمایشگاهی را در ایجاد هم‌افزایی میان سمن ها و نیز آشناسازی مدیران بخش‌های خصوصی و دولتی با این توانمندی ها و دستاوردها، موثر دانست و ضمن تاکید بر استمرار در برگزاری نمایشگاه‌ها و نشست های تخصصی با حضور سازمان‌های مردم نهاد استان، اظهار کرد: تشکل‌ها و سازمان های مردم نهاد به دلیل حضور در متن جامعه می توانند همچون چراغی، روشن کننده راه پیش روی مدیران باشند و با این کار در اتخاذ تصمیمات صحیح و کاربردی در استان نقش موثری ایفا نمایند.

وی بر ضرورت افزایش تاسیس سازمان‌های مردم نهاد در حوزه های مختلف تاکید کرد و یادآور شد: اگرچه تعداد سمن های استان نسبت به 4 سال گذشته بیش از 100 درصد رشد داشته است، اما بی شک با توسعه هرچه بیشتر این تشکل‌های مردمی، شاهد پویایی و نشاط جامعه و رفع آسیب های اجتماعی خواهیم بود.

معاون سیاسی-امنیتی استانداری زنجان، وجود جوانان توانمند و مردم با نشاط در جامعه و به ویژه در استان را از مهمترین ظرفیت‌ها و پتانسیل های استان برشمرد و خاطرنشان کرد: اگر کمک‌ها، همت و اراده والای این تشکل‌ها نباشد، دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی کاری از پیش نخواهند برد.

موسوی با قدردانی از زحمات و تلاش‌های دست‌اندرکاران و برگزار کنندگان این نمایشگاه ابراز امیدواری کرد این نمایشگاه در ایجاد انگیزه در جوانان بازدید کننده و نیز آشنایی و جلب حمایت‌های مادی و معنوی مدیران بخش خصوصی از سازمان‌های مردم نهاد موثر باشد.

وی اطلاع رسانی گسترده برگزاری نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های سازمان‌های مردم نهاد استان را از صداوسیمای مرکز استان، خبرگزاری ها و رسانه ها خواستار شد و افزود: با تبلیغات و اطلاع رسانی گسترده می توان زمینه حضور مدیران دولتی و خصوصی در بخش های مختلف و نیز برقراری همکاری و تعامل متقابل این بخش ها با سازمان‌های مردم نهاد را فراهم کرد.

گفتنی است نخستین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های سازمان‌های مردم نهاد استان زنجان با عنوان از "افق تا طلوع" از روز پنجشنبه 7 بهمن ماه آغاز به کار کرد و روز یکشنبه 10 بهمن ماه به کار خود پایان خواهد داد.

برگزاری دومین مانور ملی جبهه مقاومت سایبری دانش آموزی در استان زنجان

دومین مانور ملی جبهه مقاومت سایبری دانش آموزی در دوبخش برگزار خواهد شد.

به گزارش زنجان بیست، به مناسبت آغاز ایام الله دهه فجر وایام فاطمیه دومین مانور ملی جبهه مقاومت سایبری دانش آموزی در دو بخش برگزار خواهد گردید.

این مانور ملی بصورت هماهنگ در کل کشور، در دو محور برادران با عنوان "ما یار انقلابیم" و با شعار " به ما فرصت کار و تقکر انقلابی در مدارس بدهید." از 12 الی 30 بهمن ماه

و محور خواهران با عنوان " ما فرزندان انقلابیم" و با شعار "نمیگذاریم حیا با شبکه های اجتماعی به حراج رود." از 23 بهمن الی 12 اسفندماه 1395 برگزار خواهد شد.

به گزارش زنجان بیست، در این مانور دانش آموزان در سه بخش تولید محتوا (شامل قالبهای مختلف متن، صوت، ویدئو و گرافیک)، راه اندازی کمپین و شبکه های اجتماعی به رقابت خواهند پرداخت.

قابل ذکر است اولین مانور ملی این جبهه با عنوان "زنده باد مرگ بر آمریکا" در آبان ماه برگزار و برگزیدگان در حوزه های مختلف مانند اینفوگرافی، رادیوی آفلاین، ویدئوکست،موشن گرافی، نشریه دیجیتال و... معرفی گردیدند.

و قابل توجه اینکه دانش آموزان جبهه مقاومت سایبری استان زنجان در اولین مانورموفق به کسب رتبه اول از میان31 استان در کمپین عکس شد و عنوان استان برتر از نظر عملکردرا به خود اختصاص داد.

امیدواریم با شرکت گسترده دانش آموزان در دومین مانور نیز بتوانیم سربلند باشیم.

علاقه مندان می توانند آثار خود راتحت شرایط زیر ارسال نمایند:

1. آثار به ایمیل پایگاه اطلاع رسانی زنجان بیست به نشانی info.samtosoo@chmail.irو یا

dmadrase@yahoo.comارسال شود و همین طور در کانال https://telegram.me/downwithamericaznj ثبت شود.

2-ارسال مشخصات کامل شامل:

( نام، نام خانوادگی، مقطع تحصیلی، نام مدرسه،نام شهرستان،شماره تماس)

پایگاه اطلاع رسانی زنجان بیست از بین آثاری که اتمام مانور به ایمیل سازمان ارسال گردد، به آثاربرتر جوایزی اهدا خواهد کرد.

همچنین آثار منتخب با نام صاحب اثر در سایت و کانال قرار خواهد گرفت.

basijnews agency, [30.01.17 11:28]

[ Photo ]

basijnews agency, [30.01.17 11:51]

http://zanjan.beest.ir/

خبرنگار بسیج, [30.01.17 20:52]

عضویت رایگان کتابخانه های عمومی زنجان در روز 12 بهمن

ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ایران، به استحضار میرساند، در راستای ارتقای فرهنگ مطالعه و ترویج کتابخوانی در بین شهروندان، عضویت کتابخانه های عمومی زنجان در روز سه شنبه 12 بهمن مصادف با سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی و آغاز دهه مبارک فجر به صورت رایگان انجام خواهد شد.

علاقمندان جهت عضویت در کتابخانه های عمومی می توانند همان روز ( 12 بهمن) به کتابخانه های عمومی زنجان مراجعه و با ارائه یک قطعه عکس و کارت ملی و تکمیل نمودن فرم عضویت به صورت رایگان به عضویت کتابخانه های عمومی درآمده و از خدمات و امکانات متنوع بهره مند گردند.

روابط عمومي اداره کل کتابخانه هاي عمومي استان زنجان

خبرنگار بسیج, [31.01.17 05:46]

️⭕️برنامه های نخستین روز از دهه مبارک فجر استان زنجان اعلام شد

ارسال نظرات
آخرین اخبار