هدایت‌الله خادمی در گفت‎وگو با «بسیج»:

ترامپ صراحتا "برجام" را نقض کرد

نماینده مردم ایذه در مجلس درباره وظیفه‎ هیئت نظارت بر اجرای برجام در قبال این اقدام ترامپ بیان داشت: باید یک تصمیم شفاف و متناسب با اقداماتی که امریکایی‎ها انجام می‎دهند گرفته شود.
کد خبر: ۸۸۱۶۱۹۳
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷
هدایت الله خادمی نماینده مردم ایذه و باغ ملک در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به اقدام اخیر رئیس جمهور امریکا مبنی بر ممنوعیت ورود اتباع چندکشور مسلمان از جمله اتباع ایرانی به امریکا تصریح کرد: در برجام قرار بود همه نوع تحریم برداشته شود ازجمله تحریم مسئولین و نفراتی ایرانی که جز لیست تحریم بودند؛ اکنون با این اقدام که کل ملت ایران را تحریم کردند که قطعا نقض برجام محسوب می‎شود و ماهیت حقیقی ترامپ را نشان می‎دهد.

نماینده مردم ایذه و باغ ملک در مجلس درباره وظیفه‎ هیئت نظارت بر اجرای برجام در قبال این اقدام ترامپ بیان داشت: باید یک تصمیم شفاف و متناسب با اقداماتی که امریکایی‎ها انجام می‎دهند گرفته شود.

خادمی عنوان کرد: مشاهده کردیم که در قبال تحریم‎های ده ساله نیز تقریبا دولتمردان سکوت کردند و اقدامی هم که در مقابله با این تمدید تحریم‎ها صورت داد اقدامی قاطع و متناسب با این نقض صورت گرفته برجام نبود لذا اقدام جدی‎تر و متناسب‎ باید صورت گیرد.

نماینده مردم ایذه و باغ ملک در مجلس پیرو اظهارات نوبخت سخنگوی دولت نیز مبنی بر اینکه در قبال این رفتار ترامپ اقدام متقابلی را انجام می‎دهیم تاکید کرد: اقدام متقابل باید به این صورت باشد که به حالت اولیه خود در صنعت هسته‎ای برگردیم تا آنها نیز بدانند که دولتمردان ما در اقدام خود جدی هستند، درحالی‎که آنها فکر می‎کنند که مسئولین ما تسلیم خواسته آنها شده‎اند و خیلی منفعلانه عمل می‎کند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار