با توجه به ماموريت هاي پليس، ارتقاء نشاط روحي كاركنان و خانواده هاي آنان امري ضروري است .
کد خبر: ۸۸۱۶۱۸۶
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده انتظامي استان زنجان در ديدار با " فريدون اصفهانيان " رئيس كميته داوران فوتبال كشور و رئيس هيئت فوتبال استان،گفت: امروزه گرايش به مواد مخدر يکي از مهمترين آسيب هاي منجر به وقوع جرايم است که يکي از راهکارهاي کاهش آن بهره گيري از ظرفيت بي نهايت ورزش در بين جوانان است.

سرهنگ علي آزادي با بيان اينکه توجه به امر ورزش و تندرستي مي‌تواند تاثير بسزايي در کاهش آسيب‌هاي اجتماعي داشته باشد، افزود: هرچه در ورزش هزينه شود بيشتر شاهد كاهش جرايم و آسيب هاي اجتماعي خواهيم بود.

مقام ارشد انتظامي استان با تاكيد بر اهميت ورزش و تقويت آن در نيروي انتظامي اظهار داشت: با توجه به ماموريت هاي پليس، ارتقاء نشاط روحي كاركنان و خانواده هاي آنان امري ضروري است .

سرهنگ آزادي توسعه ورزش هاي قهرماني در مجموعه پليس را از برنامه هاي مهم فرماندهي انتظامي استان عنوان و اظهار كرد: براي نهادينه كردن ورزش و گسترش روحيه پهلواني و قهرماني در مجموعه پليس، گام هاي خوبي برداشته شده است.

فرمانده انتظامي استان زنجان با اشاره به گنجاندن برنامه هاي ورزشي براي کارکنان انتظامي خاطر نشان ساخت: پرداختن به ورزش و سلامتي زمينه مساعدي براي ايجاد زندگي بهتر،کاهش انحرافات اجتماعي و ايجاد شادابي و نشاط عمومي در جامعه است و از افراد سالم و تندرست جامعه سالم بوجود مي آيد.

در ادامه اين ديدار "فريدون اصفهانيان" با تقدير از عملكرد نيروي انتظامي در ايجاد امنيت در استان، بيان داشت : هر سازمان در مسير تحقق اهداف و اجراي موفق ماموريت ها به نيروي انساني كارآمد ، با نشاط و با انگيزه نياز دارد.

وي با اشاره به اينكه با تلاش كاركنان پرتلاش ناجا، جزء يكي از استان هاي امن كشور هستيم، گفت : خروجي ورزش بايد كاهش هزينه هاي درمان و ناهنجاري هاي اجتماعي باشد.

رئيس هيئت فوتبال استان زنجان با بيان اينكه برقراري امنيت مطلوب در استان نتيجه تلاش وفداكاري مجموعه نيروي انتظامي است، تصريح كرد: سلامتي وامنيت دو نعمت بزرگ الهي هستند كه بحمد ا... با تلاش مجموعه پليس استان وساير نهاد هاي مرتبط در جامعه ما تامين شده اند.

ارسال نظرات