فرماندار دنا از برگزاری جشن بزرگ انقلاب اسلامی در دهه فجر خبر داد و گفت:44 پروژه عمرانی شهرستان دنا با حضور استاندار کهگیلویه و بویر احمد افتتاح و به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۸۸۱۶۰۸۱
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲
باس بهشتی روی فرماندار دنا در جلسه شورای اداری شهرستان دنا که صبح امروز با حضور دستگاههای مختلف شهرستانی در محل فرمانداری دنا برگزار شد ضمن تبریک فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی گفت :هر چه داریم از فجر انقلاب است.

فرمانداردنا در جلسه شورای اداری شهرستان دنا که با دستور کار برنامه ریزی گرامی داشت دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار شد خواستار چراغانی شهرهای سی سخت و پاتاوه توسط شهرداری ها شد.

وی با بیان اینکه اصناف و بازاریان نیز با پیگیری و هماهنگی با اداره صنعت ،معدن و تجارت نسبت به آزین بندی محل کار خود متناسب با دهه فجر انقلاب اسلامی بایستی اقدام کنند بیان کرد:در دهه فجر انقلاب برنامه ویژه صنوف خواهیم داشت.

بهشتی روی با اشاره به اینکه در دهه فجر انقلاب اسلامی 44 پروژه عمرانی در شهرستان دنا افتتاح و کلنگ زنی می شود افزود:این تعداد پروژه با اعتبار 32 میلیارد تومان کلنگ زنی و به بهره برداری می رسد.وی افزود: رویکرد اساسی در کلنگ زنی و افتتاح پروژه ها مبتنی بر نام گذاری امسال که اقتصاد مقاومتی ،اقدام و عمل است خواهد بود.

بهشتی روی خاطر نشان کرد:پنج الی شش پروژه افتتاحی و کلنگ زنی با رویکرد و محوریت اشتغال زایی در دستور کار قرار دارد.

فرماندار دنا از برگزاری جشن بزرگ انقلاب با حضور مسوولان استانی و غبار روبی گلزار شهدا خبر داد و گفت: پروژه کلنگ زنی مجتمع گردشگری و اسکان سی سخت و پروژه آبیاری قطره ای قلعه مرکزی از دیگر برنامه های مهم در روز جشن انقلاب اسلامی خواهد بود.

فرماندار دنا افتتاح 6 کیلومتر از باند دوم یاسوج به اصفهان در نزدیک روستای دارشاهی را از دیگر پروژه های افتتاحی در روز حضور مسوولان عنوان کرد و ابراز کرد: حدود 10 الی 15 میلیارد تومان اعتبار به این پروژه اختصاص یافته است.وی افتتاح چمن مصنوعی روستای گندی خوری را از دیگر پروژه های افتتاحی در این روز عنوان کرد.

بهشتی روی کلنگ زنی پروژه مرکز بهداشتی و درمانی توتنده را از دیگر پروژه های شبکه بهداشت و درمان که قریب 600 میلیون تومان اعتبار به آن تخصیص یافته را یکی دیگر از این پروژه ها معرفی کرد.

این مقام مسوول افتتاح طرح پرورش ماهی سمرون،کلنگ زنی پارک جنگلی شهر پاتاوه، افتتاح و کلنگ زنی 50 ساختمان معلولین در شهرستان ،مدرسه شش کلاسه وابسته به بنیاد برکت در روستای چناربرم،کلنگ زنی زمین چمن مصنوعی ده شیخ، گاز رسانی به روستاهای بهرام بیگی سفلی به نمایندگی از چهار روستا،کلنگ زنی اجرای طرح هادی روستاهای شهرستان دنا را از جمله پروژه های افتتاحی و کلنگ زنی عنوان کرد.

بهشتی روی ابراز کرد:مراسم کلنگ زنی و افتتاح پروژه های عمرانی و همچنین جشن بزرگ انقلاب اسلامی با حضور استاندار و مسوولان استانی در یکی از روزهای چهار شنبه یا پنج شنبه 13 یا14 بهمن ماه برگزار می شود.

ارسال نظرات