مصطفی برزگر
حجت الاسلام چراغی پور عنوان کرد:
رییس ستاد دهه فجر استان ایلام گفت: در ایام الله دهه فجر و سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیش از سه هزار و ۵۰۰ ویژه برنامه مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی، مذهبی، خدماتی و عمرانی در مناطق شهری و روستایی این استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۱۶۰۳۳
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج،حجت‌الاسلام علی چراغی‌پور با بیان اینکه گفتمان انقلاب اسلامی، زمینه ساز امنیت پایدار و تحقق اقتصاد مقاومتی شعار محوری دهه فجر امسال است، اظهار کرد: کمیته‌های ۲۱ گانه ستاد دهه فجر در ۱۰ شهرستان این استان تشکیل شده است.
وی یادآور شد: افتتاح ۳۵۰ واحد مسکونی، توزیع سبدهای کالا، ویزیت رایگان، اعزام تیم‌های پزشکی، برگزاری جشن‌های مختلف روستایی، اجتماع بزرگ مدافعان حرم، تجلیل از کارآفرینان برتر، دهه فرهنگ و هنر در مناطق شهری و روستایی، میهمانی لاله‌ها، نشست های انس با قرآن با حضور قاریان بین‌المللی، رژه نیروهای مسلح و برگزاری نمایشگاه‌های مختلف از جمله این برنامه‌هاست که با حضور مسئولان ارشد استان برگزار می‌شود.
وی فضاسازی و تزئینات شهری، نصب پرچم، لامپ و بنر و توزیع اقلام تبلیغاتی را از دیگر برنامه‌های دهه فجر در استان ایلام ذکر کرد و یادآور شد: اجرای ۷۰۰ برنامه مختلف در پایگاه‌های بسیج سراسر استان و ۱۴۶ برنامه کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر نیز برنامه‌ریزی شده است.

رییس ستاد دهه فجر استان ایلام گفت: راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن نیز همزمان با سراسر کشور در شهر ایلام از میدان ۲۲ بهمن، خیابان آیت‌الله حیدری، میدان شهید کشوری، بلوار آزادی و مصلی ایلام و در شهرستان‌ها در مسیرهای تعیین شده از ساعت ۱۰ صبح برگزار می‌شود.

چراغی‌پور افزود: سخنران ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در شهر ایلام آیت‌الله حسینی بوشهری عضو مجلس خبرگان رهبری و جامعه مدرسان حوزه علمیه قم و در شهرستان‌ها نیز فرمانداران است.
ارسال نظرات