مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اشکذر:

دهه فجر، فرصتی مناسب برای تجدید پیمان با معمار کبیر انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام مکرم: دهه مبارک فجر فرصتی مناسب برای تجدید پیمان با معمار کبیر انقلاب اسلامي و آرمان‌های شهدا ست.
کد خبر: ۸۸۱۵۹۷۱
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۰

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از اشکذر،"حجت الاسلام جابرمکرم" عصر امروز در دیدار مسئولان ستاد دهه فجر 12 بهمن سالروز ورود مسرت بخش بنیانگذار کبیر و فقید انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به ميهن اسلامي و ايام دهه ‌فجر سرآغاز طلوع اسلام،‌رابه همه حاضرین تبریک گفت.

وی با بیان اینکه دهه مبارک فجر فرصتی مناسب برای تجدید پیمان با معمار کبیر انقلاب اسلامي و آرمان‌های شهدا ست افزود: ما باید تمام عواملی که موجب پیروزی انقلاب اسلامی شده است را تقویت کنیم تا شاهد حفظ انقلاب اسلامی و پیشرفت روز افزون آن باشیم.

این مقام مسئول درادامه گفت: از جمله عوامل استقرار انقلاب، حفظ ایمان به اللّه و توجه به ترجیح قدرت ایمان و اراده خداوندی بر قدرت های مادی باقی بودن مردم بر احیای احکام الهی، پای بندی به دین اسلام و ترویج مکتب اسلام است.

حجت الاسلام مکرم اضافه کرد که تقلیل این اهداف به اهداف مادی، جای گزین شدن ضدارزش ها به جای ارزش ها و اعتقادات، تحریف آرمان ها و ارزش ها و گرایش به راحت طلبی و تجمل گرایی موجب تضعیف انقلاب اسلامی می باشد .

وی یاد آور شد که برنامه های دهه فجر باید هرچه با شکوه تر وحضور مردم در صحنه همانند سال های قبل پرشور تر باشدتا دشمنان انقلاب اسلامی به عظمت این انقلاب پی ببرند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه اشکذر در پایان افزود: همه ما باید باتوکل وایمان به خداوند و باتوجه به منویات رهبرمعظم انقلاب این راه راادامه دهیم تا این امانت را به صاحب اصلیش امام زمان (عج) برسانیم.

ارسال نظرات