رئیس اداره تبلیغات اسلامی اشکذر:

اجرای 900 برنامه فرهنگی و ورزشی طی دهه فجر در اشکذر

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اشکذر گفت: در ایام الله دهه فجر بیش از 900 برنامه فرهنگی و سیاسی با موضوعات مختلف در سطح دانشگاه ها و مدارس، مساجد، پایگاه ها و حسینیه های شهرستان اشکذر اجرا می شود.
کد خبر: ۸۸۱۵۹۷۰
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۴

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر در گفت و گو با خبرنگار بسیج اشکذر ضمن گرامی داشت ایام الله دهه فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی در سال 57، با رهبریت مرجع بزرگ اسلام امام خمینی (ره) و توسط مردم خداجو و حق پرست به پیروزی رسید.

«حجت الاسلام والمسلمین پورقیومی» رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر ایمان به خدا را رمز پیروزی انقلاب برشمرد و تصریح کرد: هرکجا مردم ما به نیروی بی نهایت الهی متوصل شدند در آن راه چیزی جز پیروزی نصیبشان نشد.

وی افزود: اکنون بعد از گذشت 38 سال از انقلاب شکوهمند اسلامی شاهد حرکاتی در راستای ظلم ستیزی و اسلام گرایی در سایر کشورهای اسلامی هستیم که این ها تنها به برکت برپایی پرچم مقدس انقلاب اسلامی در جهان است.

حجت الاسلام پور قیومی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته در خصوص گرامی داشت ایام الله دهه فجر، گفت: به همین منظور 22 کمیته مختلف جهت اجرایی کردن برنامه های این دهه پیش بینی شده است.

وی افرود: در ایام الله دهه فجر بیش از 900 برنامه فرهنگی و سیاسی با موضوعات مختلف در سطح دانشگاه ها و مدارس، مساجد، پایگاه ها و حسینیه های شهرستان اشکذر اجرا می شود.

رئیس ستاد دهه فجر اشکذر نواختن زنگ انقلاب را اولین برنامه این دهه نام برد و افزود: برنامه های متوعی همچون گفتمان های قرآنی، اجتماع بزرگ مدافعین حرم، نشست های تخصصی بصیرتی، محافل انس با قرآن، دیدار با خانواده شهدا، نمایشگاه عکس انقلاب، کرسی طلاوت در 10 مسجد شهرستان، مسابقات ورزشیف کوه نوردی، مسابقات (اذان، مداحی، سرود، مقاله نویسی و ..)، گردهایی روحانیون و ده ها برنامه متوع دیگر برای این ایام برنامه ریزی شده است.

وی تکیه برمحتوای غنی هم راستا با بینش انقلاب اسلامی را لازمه اجرای برنامه های این ایام دانست و تصریح کرد: باید با نگاهی عمیق و صحیح به وقایع تاریخی انقلاب نگریست و به نحو احسنت آن را برای نسل جدید بازگو کرد.

ارسال نظرات