فرمانده سپاه زرندیه

22 بهمن روز به ثمر نشستن مجاهدت‌های اسلامی است

فرمانده سپاه زرندیه گفت: مجاهدان انقلاب اسلامی بیش از 1400 سال تلاش کردند، خون دادند تا بالاخره در 22 بهمن به ثمر نشست
کد خبر: ۸۸۱۵۹۴۱
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ محمد مهجوری، فرمانده سپاه زرندیه (11 بهمن) در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در پاسداشت ایام‌الله دهه فجر برگزار شد، ضمن گرامیداشت دهه فجر بر برگزاری هر چه با شکوهتر برنامه های گرامیداشت این ایام تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه دهه فجر یادآور از خودگذشتگی و دلاورمردی بزرگ مردانی است که با خون خود درخت اسلام را آبیاری کردند، ادامه داد: آسایش و آرامش کنونی جامعه ما مرهون از خود گذشتگی آنان است به همین دلیل باید یاد و خاطره آنان گرامیداشته شود.

فرمانده سپاه زرندیه در ادامه با اشاره به اینکه برنامه های مختلف فرهنگی و آموزشی برای این دهه تدارک دیده شده است، اضافه کرد: 57 عنوان برنامه و 22 برنامه شاخص با موضوعات فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، ورزشی و... به منظور گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر در سطح شهرستان زرندیه برگزار می‌شود.

وی برگزاری مجمع بسیج شهرستان، برگزاری سه یادواره شهید (یادواره شهید انقلاب، یادواره شهدای دانش آموز و یادواره روستای حسین آباد)، همایش مدافعان حریم ولایت و جشن میلاد حضرت زینب سلام الله و گرامیداشت سالروز عملیات والفجر 8 از جمله برنامه های دهه فجر سپاه زرندیه است.

این مقام مسئول رونمایی از دو کتاب دفاع مقدس با عناوین گروهان کوراغلی و بازمانده گردان عشق، نور افشانی، اجتماع بزرگ رزمندگان استان مرکزی و یاران انقلاب با حضور پیشکسوتان و یادگاران جبهه و جنگ در 14 بهمن ماه در مصلای اراک و برگزاری نشست های روشنگری را از دیگر برنامه های این ایام دانست.

مهجوری اضافه کرد: ویزیت رایگان درمناطق محروم، اکران فیلم های جشنواره عمار، برگزاری جشن های انقلاب در سطح شهرستان، برگزاری ایستگاه های سلامت، مسابقات فرهنگی ورزشی، نواختن زنگ انقلاب در مدارس، دیدار با خانواده شهدا و عطر افشانی مزار شهدا ، بازدید از پروژه های اقتصاد مقاومتی نیز ازبرنامه سپاه زرندیه در ایام الله دهه فجر است.

وی با اشاره به اینکه 12 بهمن سال 57 نماد عزم ملی و تجلی وحدت دشمن شکن و یادآور خاطرات پرشور مردم ایران است، اظهار کرد: شعار برنامه های دهه فجر سال جاری "گفتمان انقلاب اسلامی، زمینه ساز امنیت پایدار و تحقق اقتصاد مقاومتی" است.

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرگرد پاسدار محمد مهجوری در نشست خبری که به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در پاسداشت ایام‌الله دهه فجر برگزار شد، گفت: 12 بهمن سال 57 نماد عزم ملی و تجلی وحدت دشمن شکن و یادآور خاطرات پرشور مردم ایران است.

فرمانده سپاه زرندیه با بیان اینکه مجاهدان انقلاب اسلامی بیش از 1400 سال تلاش کردند، خون دادند تا بالاخره در 22 بهمن به ثمر نشست تاکید کرد: هم اکنون در حالی سی و هشتمین سالگرد خود را جشن می گیریم که رویش نهال های این شجره طیبه برعلیه طاغوت‌های جهنمی به ویژه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و مزدورانش در منطقه در حال ثمر دهی است.

وی افزود: امت بزرگی که همواره با موفقیت ایران اسلامی خوشحال و با عدم موفقیت آن غمگین می شوند. بنابراین ما می بایست قدر این انقلاب را که ثمره سالها مجاهدت و خون دل خوردن هاست را بیش از پیش بدانیم.

سرگرد پاسدار مهجوری با بیان اینکه شعار محوری دهه فجر سال جاری "گفتمان انقلاب اسلامی، زمینه ساز امنیت پایدار و تحقق اقتصاد مقاومتی" است، گفت: این شعار برگرفته از آیات نورانی الهی است ، آنجا که خداوند متعال در سوره قریش می فرماید " الذی اطعمهم من جوع و ءامنهم من خوف" هم به مقوله امنیت و هم اقتصاد و معیشت اشاره دارد.

فرمانده سپاه زرندیه تصریح کرد: آحاد مردم بویژه مسئولان ما باید بدانند که انقلاب اسلامی پس از سال ها مبارزه سخت و نفس گیر بالاخره در 22 بهمن ثمره داد و برای اولین بار به حکومت دست یافت.

وی افزود: این پیروزی بدین معناست :ما که پیروز شدیم گویی امیرالمومنین(ع) پیروز شده است یعنی خون حضرت سیدالشهدا ویارانش به ثمر نشسته است یعنی امام کاظم(ع) از زندان آزاد شده است و امام رضا(ع) از غربت در آمده است و در نهایت اسلام ناب محمدی حاکم شده است و باید بدانیم چه گوهری را بدست آورده ایم و از چه دُرّ گرانبهایی پاسداری می کنیم.

فرمانده سپاه زرندیه در انتها به تشریح برنامه های دهه مبارک فجر در شهرستان زرندیه پرداخت و گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته 57 عنوان برنامه و 22 برنامه شاخص با موضوعات فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، ورزشی و... به منظور گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر در سطح شهرستان زرندیه برگزار می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مجمع بسیج شهرستان، برگزاری سه یادواره شهید (یادواره شهید انقلاب، یادواره شهدای دانش آموز و یادواره روستای حسین آباد)، همایش مدافعان حریم ولایت و جشن میلاد حضرت زینب (س)، گرامیداشت سالروز عملیات والفجر 8 ، رونمایی از دو کتاب دفاع مقدس با عناوین گروهان کوراغلی و بازمانده گردان عشق، نور افشانی، اجتماع بزرگ رزمندگان استان مرکزی و یاران انقلاب با حضور پیشکسوتان و یادگاران جبهه و جنگ در 14 بهمن ماه در مصلای اراک، برگزاری نشست های روشنگری، ویزیت رایگان درمناطق محروم، اکران فیلمهای جشنواره عمار، برگزاری جشن های انقلاب در سطح شهرستان، برگزاری ایستگاه های سلامت، مسابقات فرهنگی ورزشی، نواختن زنگ انقلاب در مدارس، دیدار با خانواده شهدا و عطر افشانی مزار شهدا ، بازدید از پروژه های اقتصاد مقاومتی و... از جمله این برنامه‌های اجرایی خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات