در آستانه سی و هشتمین سال گرامی داشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی سردار بابایی در نشست خبری گفتمان انقلاب اسلامی را زمینه ساز امنیت پایدار و تحقق اقتصادمقاومتی دانست.
کد خبر: ۸۸۱۵۹۱۰
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرتیپ دوم پاسدار محمدحسین بابایی با تبیین اقدامات ظالمانه، غیر انسانی و دیکتاتوری رژیم شاهنشاهی گفت:  این رژیم  آنقدر  خشن و جلاد بود که کسی جرات نداشت حقانیت مردم خدا خواه را مطالبه کند، چه رسد به زبان آوردن حقانیت، زیرا در آن صورت  زیر شکنجه های وحشیانه ساواک همانند آیه الله سعیدی و آیه الله غفاری با روغن داغ و سوراخ کردن سر با مته به شهادت می رسیدند.
فرمانده سپاه کربلا ضمن اشاره به اینکه انقلاب اسلامی برای خاتمه دادن به ظلم و استبداد رژیم طاغوت شکل گرفت تصریح کرد: این انقلاب برای کرامت انسان ها، احیاء ارزشها، ازادی، استقلال و عزتمندی ملت ایجاد شد و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که اساس شکل گیری اش حفظ انقلاب اسلامی است برای حفظ دستاورد های آن ماموریت دارد.
 سردار بابایی با بیان اینکه در شکل گیری انقلاب افراد زیادی نقش داشتند که در گذر زمان بر اساس غلبه فتنه بر ایمانشان از صف انقلابیون و حرکت پر شتاب قطار انقلاب اسلامی خارج شده یادآور شد: باید مواظب باشیم تا از قطار انقلاب  اسلامی پیاده و خارج نشویم .
وی گرامی داشت دهه مبارک فجر را تبیین اهداف انقلاب اسلامی و انتقال آن از نسلی به نسلی جوان برای تداوم و ماندگاری خواند و افزود: دشمن ما و در راس آن آمریکای مستکبر از 5 سال قبل علنا مسیر جنگ خود را علیه ملت انقلابی ما به حوزه اقثصادی  تغییر داد تا از این طریق شاید بتواند مردم کشورمان را خسته، دلزده و بریده از انقلاب اسلامی کند.
فرمانده سپاه کربلا ادامه داد: خدا را شکر که با وجود بصیرت، هشیاری، تبعیت از ولایت، روحیه جهادی و انقلابی مردم فهیم و در صحنه انقلاب اسلامی، توطئه شیطان بزرگ محقق نشد، اما  در داخل کسانی نا آگاهانه و بعضا آگاهانه  حرکاتشان در مسیر حرکت دشمن غدار است.
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها