امام جمعه تربت جام در محفل انس با قرآن و یادواره 28 شهید روستای خرم آباد:
امام‌جمعه تربت‌جام بیان داشت: شهيدان اسناد مظلوميت در دفاع از اسلام، قرآن و نظام اسلامي هستند.
کد خبر: ۸۸۱۵۹۰۸
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام جواد طاهري در محفل انس با قرآن و یادواره 28 شهید روستای خرم آباد این شهرستان با تبريک فرارسيدن دهه فجر و گراميداشت ياد و خاطره امام و شهيدان گفت: حضرت امام خميني (ره) و شهيدان احیاگر اسلام و اسناد مقاومت و هوشياري ملت قهرمان ايران در برابر طاغوت‌های زمان هستند.

وی افزود: شهيدان اسناد مظلوميت در دفاع از اسلام، قرآن و نظام اسلامي هستند که تا پاي جان ايستادند و ما را با کلام وحي مأنوس کردند.

وي با يادآوري عناصر پيروزي انقلاب و راز موفقيت امام خميني (ره) تصريح کرد: ايمان مردم به خدا، اطاعت‌پذیری از رهبري، وحدت حول محور اسلام و مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار ازجمله عناصر پيروزي انقلاب و رمز موفقيت امام بود.

امام‌جمعه تربت‌جام خاطرنشان کرد: شهدا براي اسلام و مقابله با استکبار و استبداد جان خود را تقديم کردند و هرکسی که امروز احکام الهي را پيدا کند و در مقابل کفر و استکبار بايستد مردم به دنبال او خواهند رفت.

حجت‌الاسلام طاهري ابراز داشت: حضرت امام راحل به خدا، مردم و اهدافش ايمان داشت و آن را از قرآن و پيامبر (ص) گرفته بود.

در خور ذکراست؛ در آستانه فرارسیدن سی و هشتمین طلیعه فجر انقلاب محفل انس با قرآن به‌منظور؛ اشاعه فرهنگ متعالی قرآن کریم و گرامیداشت یاد و خاطره 28 شهید والامقام روستای خرم‌آباد تربت‌جام در مسجد امام صادق (ع) این روستا باشکوه خاصی برگزار شد که در این محفل معنوی و قاریان خوش آتیه و جوان بسیجی منطقه بالاجام به حفظ خوانی و تلاوت زیبای نغمات قرآنی پرداختند و سپس قاری برجسته بین‌المللی کشور «محمدجواد پناهی» و قاری خردسال «ابوالفضل زاهدی مقدم» از مشهد مقدس با هنرنمایی و قرائت بسیار زیبا و دل‌نشین کلام وحی، قرآن دوستان و حاضران در مجلس را از لذت استماع بهره‌مند نمودند که با تشویق و تحسین حاضران مواجه شد.

گفتنی است؛ همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامي محفل انس با قرآن و يادواره 28 شهيد روستاي خرم‌آباد تربت‌جام با حضور قاريان و حافظان بین‌المللی، امامان جمعه و جماعت، فرماندار، مسئولين اجرايي، نظامي و انتظامی، خانواده شهدا و ايثارگران و قشرهای مختلف شيعه و اهل سنت در محل مسجد امام جعفر صادق (ع) اين روستا برگزار شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها