رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تربت حیدریه گفت: 100 ویژه برنامه فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و ورزشی با محوریت دستگاه ها، نهادها و هیئت های مذهبی در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در تربت حیدریه برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۱۵۹۰۲
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۴
محمدعلی فاطمیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار کرد: اندیشه‌ های ناب امام خمینی(ره)، تقویت هویت ملی و توسعه انقلاب اسلامی از راهبرد های محتوایی برنامه ‌های دهه فجر انقلاب است و دستاوردها و پیشرفت ‌های انقلاب و جلوه‌ های کارآمدی نظام در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، علمی و فناوری برای جوانان و نوجوانان در برنامه های دهه فجرتبیین می شود.
 
وی تصریح کرد: در همین راستا ۵۰۰ برنامه فرهنگی در سطح شهرستان در ایام الله دهه فجر اجرا می شود که از این تعداد ۱۰۰ عنوان ویژه برنامه با محوریت نهادها، اصناف و بازاریان و هیئت های مذهبی به مرکزیت مسجد جامع تربت حیدریه و شهرهای تابعه برگزار می شود.
 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی تربت حیدریه ادامه داد: این برنامه ها با تجمع در بیت امام جمعه و تجدید بیعت مردم و مسئولان با آرمانهای امام و شهدا در ساعت ۸ صبح روز ۱۲ بهمن آغاز و سپس تمثال مبارک امام خمینی(ره) در لحظه ورود تاریخی ایشان در محل میدان مرکزی گلباران می شود.
 
وی اذعان کرد: برنامه های شاخص فرهنگی، اجتماعی و سیاسی و ورزشی با محوریت نهادها، هیئت های مذهبی و هیئت امنای مساجد در سطح شهرستان تربت حیدریه در این ایام برگزار می شود.
 
فاطمیان از حضور سخنرانان کشوری و لشکری در مراسم های دهه فجر تربت حیدریه خبر داد و افزود: آیت الله یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، آیت الله حسینی خراسانی عضو خبرگان رهبری در خراسان رضوی، حجت الاسلام رضایی قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و یکی از سرداران سپاه پاسداران بخشی از سخنرانان ویزه در مسجد جامع تربت حیدریه خواهند بود.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از افتتاح و کلنگ زنی ۱۰۱ طرح در ایام الله فجر خبر داد و گفت: این طرح ها با ۳۱ میلیارد و ۸۷۴ میلیون ریال هزینه در حوزه های بهداشت و درمان، عمران شهری، آب و فاضلاب، مخابرات، بهسازی و عمران، توزیع برق، احیاء و مرمت قنوات و نیز ورزش و جوانان به بهره برداری می رسد.
 
وی علت تاخیر در اعلام برنامه ها را جابجائی در فرمانداری تربت حیدریه ذکر کرد و گفت: با توجه به تغییر فرماندار تربت حیدریه ستاد دهه فجر با تاخیر نسبت به سال گذشته تشکیل شد، اما تمامی نهادها و دستگاههائی که وظایفی در ستاد برعهده آنان سپرده شده در پایان دهه فجر مورد ارزیابی قرار می گیرند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها